Tjenare alla moppers där ute i höstvädret :happy:
Tanken är att detta projekt ska bygga på paint bilder jag själv har konstruerat, både i färg och ev lite 3d effekter.
S.Y.P.D är ett team som verkligen brinner för sitt intresse, nämligen redigera och moddifiera bilder/skapa i Microsoft paint .:aplader:
"- Och för guds skull använd eran fantasi och lite inlevelse!" Grundar tanken på varför vi slog upp våran verksamhet
Setup
Tk dossalidos
Metrakit Sp series
"no fuck , ride" sadel - special beställd från Nederländerna
Motivlack min kusse kirra
Rejäla 3" spikar integrerade i däcken
Utgångs punkten .
Efter nästan en hel arbetsdags modifieringar (8h)
07/03
Fått hem MHR cyllen , fixar bilder imorgon
Vad som kommer ske i detta projekt är fortfarande på ritbordet , lär slänga in en rickigt feeeeeeet ( då menar jag en feeet) update så snart något fränt ploppar upp i skallen min Råkade komma åt detta läge i Windows och trycka på "fortsätt" , så nu har jag inget paint längre. Jag blir tvungen att formatera om datorn inom det närmaste om jag ska kunna fort sätta livnära mig på min verksamhet
UPDATE (H)
Har fixat ny dator med windows 3,1 så nu lär allt lagga som vanligt igen
släger upp några bilder senare ikväll
Förslag /idéer är mycket varmt välkomna S.Y.P.D står för eventuella stavfel / olämpliga utlåtande
Kolvbulten, har inget med verksamheten att göra. Han sponsrar endast med att lägga upp detta Kommenterar ni med en " :huh:" betyder de att ni är avis :D