Projekt start 18/4 - 09
Historia: Jag har länge varit en moppekåt 14åring och kollat runt på blocket efter en moppe. Jag har velat lite fram och tillbaks vilken sort jag vill ha men till slut bestämmde jag mig för en drac.
OBS: HAR BESTÄMT ATT DEN SKA STUNTKITTAS :OBS Listorna kommer fyllas på eftersom:
Styling: #Modda kåpor
#Bort moddad dämpare
#Lacka svart röd
#Crossplatta
#Nytt styre
#Monsterdekaler
#Sm-däck
#12a
Setup: #Något effektrör :hmm:
ÄldreUppdajts: EN BILD PÅ SHÖNHETEN Såg denna sjönhet på blocket i morse 7k, slog till direkt.
Uppdajt 19/4 Har hållit på i garaget hela natten och lyckats kapa bakkåperna och lackat om hela moppen + att jag hittade ett par sm däck som låg och skräpa i garaget, måste dock fixa ekrar. Senn kom min kompis och gav mig en present, 2 nya gaffel ben sen sydde mamma ett nytt sadelöverdrag för att vara snäll.Jag drog åkso precis i väg en beställning från st på ett nytt styre kommer nog i morron. Jag hann tyvär bara ta en bild. By potatisjuice
By potatisjuice Uppdajt 21/4 Var och hämtade mitt packet från st på posten i dagDem hade varit gulliga och skikat med en crossplatta också :) Nog talat här kommer en bild (H)
By potatisjuice Uppdajt 23/4! Jag har jobbat lite på moppen dom senaste dagarna och fixat fäljarna och effekt.Jag låter bilderna tala :happy:
Jag satte även på monster dekaler och moddade fram skärmen lite :happy:
By potatisjuice Uppdajt 1/5Hej!Jag har bestämmt mig för att stuntmodifiera den så jag kapade bakstänkan och svetsaed på en tolva. Har även satt på handtag.
By potatisjuiceSenn förstärkte jag 12:an i mitten.
By potatisjuice Uppdajt 16/5 Hallå!!
Var ett tag sedan sissta uppdajt så nu kommer en :)
Det som hänt med moppen är att jag har lackat fälgarna och gaffelbenen. Här kommer lite bilder:happy:
Börjar med en bild på hur fälgarna ser ut nu:
By
potatisjuice En bild på hur gaffelbenen blev, ricktig nöjd med ressultatet:)
By
potatisjuice Jag funderar på att sälja den till en kompis har tappat lusten för projektet.
Någon annan som vill köpa, bud?
Mitt första projekt så ni vet! :)
GLÖM INTE ATT KOMENTERA