Tja :)
Update 1.
Tog och hämta hem en MBK X-Limit idag. Har inga direkta planer ännu :)
Så ser pärlan ut
Update 2.
Jag tröttna fort på hur den gick. Så jag tog och drog hem en beställning på ett underliggande :naughty: Tog även bort backspegeln och bög läppen
Update 3.
Jag va och kolla på Supercross idag. Och fastna som fan för det. Så jag drog ut i skogen med moppen med underliggandet på. Körde på en sten så gick rör fan sönder. Så nu bestämde jag mig för att göra något annorlunda. Jag leta runt på blocket efter motorer. Hittade tillslut en KTM 250cc 2-takts motor komplett med avgasrör för en billig peng. Slog till direkt.
Update 4.
Har nu tillbringat många timmar och dagar i garaget för att få dit motorn. Men nu fan sitter den där och den går som fan. Har dekal stripat och tagit bort blinkers också. Men nu ska jag ta min första cross runda med nya motorn :aplader:
Update 5.
Jag besluta mig för att ändra lite saker i styling utförande. Så jag fixade fram camo stickers och klistra på. Hittade även en KTM framlampa och ktm styre och slog till direkt. Den är inte camo på ännu och de är inte framskärmen heller. Och idag fick jag en sponsor! Som vill att jag ska ut på crossbanor och dom betalar för alla mina köp till crossen. Så nu kommer det bli riktiga komponenter på den!
Kommer skita ut updates hela tiden så här kommer det aldrig bli tråkigt :naughty:
STAY TUNED!