Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel. - Laddar...

1. 15:11 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel.

Forum Övrigt Spel & Hobby
  1. Profil
  2. FjellneR
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 18:e jun 08
    Tid: 17:50
    Svar: 78
    Visningar: 1213

Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel

Tycker du textbaserade spel är kul?
Tillbringar du mycket tid vid datorn?
Är du bilintresserad?

Då är det dig jag söker!
Håller på att utveckla ett forumbaserat bilspel och skulle behöva ungefär 10 stycken som har lust att prova och utvärdera det en kort tid (2-6 veckor)

Lite kort om hur det är upplagt.

Spelet är som sagt baserat på ett forum med funktioner för pengar, jobb, inventory osv.
Man skaffar ett jobb och får pengar en gång i veckan, sedan får man köpa bil och trimma den.
Racen går till på så sätt att det kommer vara personer som skriver en story om racet om vem som vinner.
Det finns även en funktion för vanliga användare att öppna egna firmor och utveckla eget trim.

Testpersonernas uppgifter är att spela spelet som det ska spelas, informera mig om buggar, stavfel och komma med idéer om vad som kan göras annorlunda.
Även hjälpa till att hitta info om nya bilmodeller (Hk, vikt, 0-100, toppfart, pris, antal cylindrar och cylindervolym)
Dessa personer får ABSOLUT INTE sprida adressen vidare innan det är klart.

Detta kommer bli aktuellt om cirka en vecka och jag kommer välja vilka jag tycker är lämpade.

Är du intresserad så skriv i tråden.

Mvh//Jonas
12:e jul 08Ragg besvarar Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel Ragg 21

Svar: Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel

jag kan tänka mej att kolla in det åså. Du vet redan att jag kan mycket, är bilintresserad och spenderar mycket tid vid datorn, så jag är ju igentligen det rätta valet ;)
19:e jul 08mt5a_stunt besvarar Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel mt5a_stunt

ja kan va me mkt bil intreserad då ja byger egen epa å jävlper farsan mkt me bilar å ä vid datan mkt tid me
19:e jul 08Twelvee_ besvarar Söker testpersoner till nytt textbaserat bilspel Twelvee_ 19

Citerar mt5a_stunt;2015615
ja kan va me mkt bil intreserad då ja byger egen epa å jävlper farsan mkt me bilar å ä vid datan mkt tid me

bumpa inte gammla trådar, om trådskaparen vill ha hjälp bumpar han upp den igen :)