Citerar BlåMes;2008281
haha ja ta det lugnt ;)
JA ROCK BAND 2!!! Om ett år typ :P
Rock band 1 släpps 24 juli. Men endast till 360.
Hmm tror inte att Sony snodde det från wii eftersom ps3an kom före wii :P
Och att dom hade ett antal förseningar sen innan.
Och Final Fantasy har jag aldrig gillat så det kan jag inte gråta över direkt.
Men det är kul att Bioshock kommer till ps3 :)
Nya saker till ps3.
En sak. Little Big Planet!
Har inte kollat på 360s press konferens men vad kom dom upp med så mycket nytt förutom deras 15 minuters snack i början som var typ: Vi är bäst! vi har jätte mycket grejer! Vi snor andras idéer!?
Citerar tjt016;2008446
På förra accet vare brun0, nu äre cpi. Eller?:)(H)
Citerar GaJoL;2008441
Uncharted tyckte jag var fjantigt och överskattat, som vilket tomb rider som helst. Riktigt coolt när man tar fram en revolver stor som ett raketgevär och man tror det ska bli värsta ekot när man skjuter. Så låter den som en fis..
Motorstorm är ju ännu sämre, linjärt och skittråkigt. Man tröttnar efter 5 minuter.
Mag kan jag inte uttala mig om då jag inte sett det.
Inte ens gran turismo som alltid varit så bra är något att hänga i granen nu. Inte ens däckspår eller nått. Känns helt plastigt. På media markts tv var det inte ens snyggt? Säger forza 2, snart kommer 3an. Det är grejjer de!
Citerar MH||Furia;2008458
Haha nene , Rockband2 släpps i september ;)
Citerar BlåMes;2008660
haha bara för att det bara finns till ps3an ;) Vissa säger att Halo är skit kul! Jag tycker det är piss! Online kan det säkert vara kul! I ungefär en timme kanske lite mer. Men SP så är det bara samma sak hela tiden.
Och GT5:P är bara ett litet förprov av den riktiga GT5an som kommer innehålla krockfysiker och allt möjligt smått och gott :)
Revolver stor som ett raketgevär ? xD. Har du ens kört spelet ? :P
Spelkänslan är as skön!
I The States ja :P men sen tar det väl ett år eftersom RockBand1 kommer till Sverige 24 Juli! Till 360.
Citerar GaJoL;2008719
Tycker inte halo är så kul därför jag inte gillar den typen av spel, men det är så ihelvete mkt bättre än uncharted om man nu ska jämföra, och håller längre också, och det har en grym multiplayer del..
Sen överdrev jag om revolverns storlek, men den var stor och lätt fjantigt som fan. Och jag hade aldrig köpt spelet om det fanns till 360 ändå. Knappt spelat om det var gratis..
Tror du verkligen dom kommer förändra gt5 så jävla mkt till releasen?
Sen synd för alla att rockband instrumenten kostade 120 pund i england och 3 tusen i sverige :happy::happy: Ångrar att man inte köpte me några stycken o sålde här..
Citerar BlåMes;2008745
Dom har själva gått ut med vad dom ska ändra och inte i GT5! så ja jag tror det kommer ändras en hel del! Sen GTTV är ju hur coolt som helst :D
Citerar GaJoL;2008746
Vad är gttv?
Citerar BlåMes;2008760
GranTurismo TV. Det finns möjligheter att kolla live race och även Top Gear avsnitt gratis :)
Citerar GaJoL;2008761
Forza motorsport tv..
Citerar cpi_sport;2005541
Ps3 i september 80 gb för samma pris som 40gb.
GOW 3 till ps3.
Och MAG. Spelar 256 spelare på sammagång online. Alla i två lag i små trupper.
Slår COD med hästlängder.
Övrigt så var sonys konferense mycket bra, som de uttryckte sig i en tråd: " De pissar på M$".
Citerar nilchen;2009639
VAddå? Kommer det ett nytt ps3 då med 80gb?
Kanske lika bra o vänta tills det kommer då:)
//nilchen
Citerar BlåMes;2004054
haha är du pånytt född eller? HD-DVD dog ut för ett halvår sen typ :P. Varför inte ? Stort spel med mycket detaljer = Mycket plats.
Citerar cpi_sport;2004065
:zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz::zzz:
Hd-dvd dog ut för länge sedan, de förlorade stort mot blueray.
Citerar Pir4t;2012175
Satt i andra tankar , tänkte på HD-VMD :)
Blåmes , om du skulle ta och börja koda en spelmotor förstår du varför man inte kan få 1024*1024 texturer på ett gruskorn.
(All data måste lagras i RAM minnet , så vill du spela ett spel på 50gb så får du ju vänta på att det finns minst 10gb ramminnen i konsolen, detta är bara ett av problemen med stora texturer)