Bilspels tråden - Laddar...

1. 15:18 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Bilspels Tråden

Forum Övrigt Spel & Hobby
  1. Profil
  2. Perlborg
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 4:e jan 09
    Tid: 04:34
    Svar: 96
    Visningar: 1077

Bilspels Tråden

Den här tråden är för alla bilspels fuckon (som jag ) Här tänkte jag att man kunde recensera spel, fråga saker och massa sånt ;) Jag kommer lägga upp folks recensioner här i första inlägget :). This tråd is protected by Dakla22 så akta dig han biter folk hahah :).

Recensioner:
Perlborg:
Need for speed ProStreet:
Riktigt roligt spel om man (som jag) gillar att pilla och ställa in massa grejer. Själv tycker jag det är roligast att köra dragrace på spelet. Need for speed ProStreet får 5 av 5 wubar () :happy:

Need For Speed Undercover:
Syrran fick det i julklapp och först tyckte man att det var skitkul men senare på eftermiddagen när jag fick ProStreet var det prostreet som gällde :happy: Menmen smaken är delad som baken och undercover är inte lika enformigt som ProStreet :D Need for speed Undercover får 3 av 5 wubar ()

Min första fråga: Vilken bil tycker ni man ska ha som wheely bil på ProStreet? :D

Sogat:
Grid:
Jag har Grid på datorn och måste säga att det är jäkligt schyst grafik, inget som helst fel. Och själva upplägget, att man får tjäna ihop en slant och starta ett eget team är bara för gulligt. Lite fundersam är jag över körkänslan, än så länge så har jag bara kört med tangenterna, men det känns för lättstyrt eller så är det att jag är van vid min Logitech momo ratt som aldrig sviker en i varken vått eller torrt.
Det spelet får fyra

Dirt:
Sen har vi Dirt, äckligt bra spel med otrolig körkänsla när man väl får till den vilket jag än så länge inte lycktas med. Ska sätta mig tillrätta och försöka med att fixa det, också där helt otrolig grafik och nu kan man också köra med ett mer varierat antal bilar och typer av tävlingar. Dom flesta vet ju att det enbart var rally förut som gällde. Är man en riktig fantast inom rally så är det här spelet klart bästa på marknaden pungt slut.
Den får också fyra

Roox_xps:
GT4
Kungen av bilspel imo, även om jag har en del kvar att pröva. Slår allt vad NFS heter och även midnightclub serien.

Allt från gammla rallybilar till HKS fabrikstrimmade S15 (om jag icke missminner mig) Och det kan vara lite drygt ibörjan att mesa runt i en civic type R men hellre det än en TT i 300 blås.

När man får lite roligare bilar så blir det bättre, och vad är roligast? Ett spel som håller en vecka elleer minst en månad?

4/5 till GT4'a det som saknas är ljudet som förhoppningsvis kommer till GT5 detta år
25:e jan 09Driftkungen besvarar Bilspels Tråden Driftkungen 18

Svar: Bilspels Tråden

Citerar XplooDe;2467392
brukar köra på brorsans dator med g25a, helt underbar ratt, fast man blir rätt förvirrad med kopplingen å det när man e van vid plastigt skit med bara gas å broms xD

Jo men vänjer sig, ska se ifall jag kan fixa film från Lfs :)
27:e jan 09SuperSwede besvarar Bilspels Tråden SuperSwede

Backen på min g25a har slutat o funka. går inte att få i backen. är nog nån givare som är kass eller så.. hittade en tråd om hur man kunde fixa det. Får väl ta tag i o fixa det nån gång. Har ju en extra g25a stående som jag kan använda växelspaksdelen från sålänge.
27:e jan 09Dtr_mannen besvarar Bilspels Tråden Dtr_mannen 18

forza äeger dock har jag inte tästat 2 an :unsure: skönt med ferrarin med värsta sakerna i o kommer i en kurva i 2 an lugnt sen drar man på som fan o det släpper hela vägen till nästa kurva
27:e jan 09Hall3n besvarar Bilspels Tråden Hall3n 20

Grand turismo 5 prologe till PS3:

3:e feb 09Franzén besvarar Bilspels Tråden Franzén 20

Jag söker ett spel som är bra i aspekten att det har en historia, alltså inte bara köra hela tiden. Det kan vara olika saker som byta sponsorer, trimma bilen och dylikt.

jag har bara ett krav, spelet ska vara gammal då min dator är mögel. :)
6:e feb 09BuFFyMuFFy besvarar Bilspels Tråden BuFFyMuFFy 19

Någon som vet något bra Bilsimulator spel till dator som man kan "Köpa" och inte demo och det får kräva mycket av datorn om det behövs för har en bra dator (H) Och inte LFS!

Och vad finns det till för bra bilspel till dator? Inte NFS eller LFS!
Helst som man får trimma/Styla sinna bilar lite själv och sånna saker!