Svar: Impulse-Tråden textbaserat webbspel
Jag spelar, skapade LicHin^^, satt på SnuFFs till för typ 1 vecka sen. :)
Sitter på Retarded nu level 22 och har ett bankkonto på 7 miljarder. Hade 8 innan men massa cash drogs av. :o
okej , nice , själv e man lvl 247 och heter Elusion där ;)
Va fan finns det inge annat än jävla textbaserad skit ? hittar bara sånt, vill lira ngt i skolan på burken där men palla textbaserat :o
Citerar tjockarn;2606052
Va fan finns det inge annat än jävla textbaserad skit ? hittar bara sånt, vill lira ngt i skolan på burken där men palla textbaserat :o
haha, AQW, adventurequest world (H)
Citerar tjockarn;2606052
runescape :lol:
Jo tänkte lira Runescape men för den skiten måste man ju ha Java märkte vi efteråt o vi fick tjata ett bra tag innan vi fick flash player...
haha, det där spelade alla här för några år sedan. dem la ner sina liv på det där kommer jag ihåg, köpte "egna vapen" för typ 300 spänn och allt möjligt:lol:
Citerar iRule;2607790
haha, det där spelade alla här för några år sedan. dem la ner sina liv på det där kommer jag ihåg, köpte "egna vapen" för typ 300 spänn och allt möjligt:lol:
Jo, jag vet. Fattar inte att en del kan lägga ner 300 kr på ett jävla vapen till impulse :o ;d
Dunderlarsa ; nu säljer dom eget vapejn för 7 lr 8 miljarder i imp cash :=