Hallå alla moppepojkar!
Har legat och vändigt och vridigt mig nu varje dag när jag har skullat sova, och tänk på att kanske göra ett moppespel?
Jag har laddat ner utrustning till att göra ett, men behöver er hjälp. Tips på vad jag kan göra, vad det ska heta? , vilka mopeder som ska vara med och trim osv.
För Man ska kunna köpa en dålig moppe först, sedan köpa reservdelar trim osv, och stunta så man får stunt poäng samt tävla med andra mopeder.
Blir förmodligen dock inte ett nätverksspel då det är lite på för hög nivå för mig gissar jag på, men är fler folk på och hjälper mig så vem vet? :)
Svar: MopedSpel TITTA HIT
HoF funktion är ju ett måste isf :D
Låter fett :) men har ingen som helst erfarenhet av att göra spel :P
börja med kinaskit ;)
Sen klassikerna: Aerox, senda, drac, Slider, pgo you name it :)
Grymm idé!
Finns ju dock ett väldigt gammalt mopedspel men det e ganska dåligt :P
Vore ju hur grymmt som helst att köra online, åka på moppeträffar och grejer :lol:
Lycka till iaf!
Citerar Frosth;1517477
börja med kinaskit ;)
Sen klassikerna: Aerox, senda, drac, Slider, pgo you name it :)
Glöm inte gilera runner:D
Citerar jasse;1517481
Glöm inte gilera runner:D
Sen klassikerna: Aerox, senda, drac, Slider, pgo, Beta, runner, stalker and soo on ;)
Vad heter det moppespelet? Har hört talas om det vill gärna kolla på det och skaffa lite insperation osv :) Fick sjukligt många svar på 2 min :D
Har tänkt att rita mopederna själv också, vad säger ni om det? :)
Moppespelet heter "moppespelet" helt enkelt!, Tveksamt att du hittar inspiration där, är väl knappast ett toppenspel så att säga! // SM-LoD
Du måste ha med en beta rr, det ska vara sista moppen man får ;)
Citerar Frosth;1517484
Sen klassikerna: Aerox, senda, drac, Slider, pgo, Beta, runner, stalker and soo on ;)
perfekt:D
Vad säger ni om inlägget jag skrev ovan? :)
Men vad tycker ni om namnet, MNF Import ?
Elle så börjar man med en skit moppe. Sen så vinner man e.x. relex's moppe Sen till slut så har man fått e.x. Derbi_phills moppe ahahah som Need for speed moste Wanted (eller vad det heter)
Citerar Ruben_rutten;1517491
Sant min son, så himla sant!
Aa,Och dekal trimmnings funktion måste finnas
Låter fette najs!, Aerox,BWS,Slider,Speedfight,CH Racing,Beta RR,Snake Furious, Derbi Senda, det är fina moppar som skall va med:D När kommer det förhoppningsvis?:D
Citerar Ruben_rutten;1517491
Om man inte har råd med nåt och inte har råd med en china puff, då får man en beta!