Svar: försäkring NY FRÅGA FÖRSÄKRA PÅ RÖD DAG?
Dom brukar vara ganska snabba med sådant. Ring dom ?
För mig slutade försäkringen på mopeden gälla samma dag som jag ringde, samma minut till och med då hon jag snackade med tog bort den direkt.
den försvinner på momangen,
när ja skulle försäkra min moped snacka pappa med en på hans jobb , 10 min senare körde jag min första runda på jetforcen:)
samma sak när du tar bort den, ringer till försäkringsbolaget och snackar me dom sen tar dom bort de direkt,
alla sitter vid en dator, dom skickar inte ett brev till vägverket eller något sånt sen väntar på svar..
Nån som har nått förslag på några billiga fösäkrings firmon för trafik eller halv försäkring till en -Peugeot Vivacity 08? Den står på mej nu, men kan ju ställas på min far ifall det blir billigare:)?
Ny Fråga
Om dom har öppet så.
Citerar The_Svensson;3230641
Om dom har öppet så.
eller jag ska ju ställa på bilen. ställde av den i torsdags. så den har ju fortfarande en vilande försäkring.
vet att det ska gå o ställa på bilen via internet, o isåfall borde de ju inte spela roll om de är röd dag. var gör man detta? hur ringer man annars?
Kolla på transportstyrelsens hemsida under väg/fordon
Ring förs
försäkringsbolaget, har dom öppet så går det direkt ;)
Citerar Ratto;3227777
Nån som har nått förslag på några billiga fösäkrings firmon för trafik eller halv försäkring till en -Peugeot Vivacity 08? Den står på mej nu, men kan ju ställas på min far ifall det blir billigare:)?
länsförsäkring har jag min och de e rätt billigt
den är på min pappa och han jobbar även där så ja har rabatt