15 år för moped ! - Laddar...

1. 16:21 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

15 år för moped !

Forum Lag & Försäkring Fordonslagar
  1. Profil
  2. eeemil
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 27:e jul 08
    Tid: 18:21
    Svar: 38
    Visningar: 1465

15 år för moped !

Alla som undrar 15 års gränse kommer inte att höjas !!!
Denna tråd är låst
29:e jul 08The_Svensson besvarar 15 år för moped ! The_Svensson 21

Svar: 15 år för moped !

Citerar Scarabeo;2042601
nej men du glömde juh mig, jag kör ju som normalt folk när jag inte har någon form av alkohol i mig ! och din brossa han kör ju i max 30km :nej:

Du ska inte ens köra med alkohol i kroppen så de borde du inte ens ha nämnt att du gjort.
1:a aug 08Simonh besvarar 15 år för moped ! Simonh

finns ju faktiskt massa 69er 79er och 89er som kör som fuckon också.fast med bil :D
1:a aug 08XPSnicko besvarar 15 år för moped ! XPSnicko 19

Exakt...jag har varit nära att krocka 2ggr i sommar och båda jävla gångerna så var det bilar som bara svänger ut från höger in på mitt körfält även fast jag har haft företräde..

Det är ju medelåldersgubbar som kör som idioter dom tkr att bara för att jag kommer på en moppe så kan dom göra hur de vill!!! Jävla blåsta gubbjävlar!! Less man blir.....
1:a aug 08foppcorN besvarar 15 år för moped ! foppcorN 22

Visserligen beter sig alla nyblivna mopedister som idioter i trafiken, men ännu löjligare är de 15-16åringar som hela tiden "ser ner" på de som kommer året därpå.

Själv börjar jag närma mig 19, så jag kan se ner på de flesta av er om jag känner för det ;)
Jag och alla ni andra har också varit små fuckon en gång i tiden, det är något man växer ifrån... eller i alla fall vissa av oss.
1:a aug 08SR50WWW02 besvarar 15 år för moped ! SR50WWW02 19

Dem sa att det var bestämt, har frågat ett x antal ggr när dem var på skolan. då sa dem att de skulle bli! jag hoppas det så alla fuckon lär sig :S...
1:a aug 08Henke_RR besvarar 15 år för moped ! Henke_RR 20

jag är helt säker att det ska bli svårare att ta körkortet o att man ska göra det på vägvärket som ett redigt körkort 1 septemper därimot kommer jag inte ihåg om det där 16år är bestämt men reglerna kommer att bli hådare på EU-moped
1:a aug 08betor besvarar 15 år för moped ! betor 20

Håller med om att åldern borde höjas. Minns själv att jag körde som en jävla idiot o inte hade nåt jävla trafikvett. Fan vad jag ångrar att jag inte köpte EU-Moppe så jag kunde gå den där kursen.

Hur som helst hatar folk som kör runt på sina jävla mopeder (fuckos) i 100 blås asnära på trottoaren. Håll er på vägen åtminstone!!
2:a aug 08wildhorse besvarar 15 år för moped ! wildhorse

Citerar Parden;2039030
NE ÅLDERN BORDE HÖJJAS!!!! :mad:

WORD!!:lol: