Citerar Svenne;3205598
Fortsätt neka, det är skrämseltaktik för att du skulle erkänna.
Stå fast för det, polisen torskar på bevisen (de har ju inga?).
Citerar crillein;3205612
dem kan inte gå med det i till tingsrätten utan 2 eller fler vittnen och att dem har bevis på att du har kört osv så oroa dig inte du lär inte få något ;)
Citerar ciaoroxx;3205611
aa! är exakt det jag har hört av dom andra med:). Dom har inget förutom att han åkte ikapp mig och såg typ minna ögon . Men jag har pratat med snuten tidigare asså samma polis. och var därför han kände igen mig. Men finns inget vittne eller något!
Citerar ciaoroxx;3205644
Säker på att dom måste ha 2st vittnen? Skulle vara om polis kvinnan som körde bilen ställde upp. aja tror bara dom försöker skrämma mig .. .
Citerar crillein;3205612
dem kan inte gå med det i till tingsrätten utan 2 eller fler vittnen och att dem har bevis på att du har kört osv så oroa dig inte du lär inte få något ;)
Citerar BlasterGurra;3205669
Och vem vet att dom inte filmade jakten? ;)
Citerar ciaoroxx;3205748
Spelar ingen roll om dom bara har sätta min rygg. + tror inte dom har filmkameror i swe vi bor inte i USA;)
Citerar CiaoCiao;3205780
Klart dom har filmkameror, tillomed i lilla Laholm har dom det.
Citerar ciaoroxx;3205835
Har då aldrig jag varit med om eller hört när polarna har kört ifrån dom eller torskat..:hmm:
Men skit samma jag fick itt svar direkt och vet att dom inte har nå mer bevis.
Tack Svenne. Nu orkar jag inte ha 100 olika kommentarer att de och de kan hända. Därför vill jag ha den här tråden låst nu.