Övertala - Laddar...

1. 07:10 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login
  1. Profil
  2. SJRW
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 8:e apr 10
    Tid: 15:43
    Svar: 5
    Visningar: 164

Övertala

Tja!

Nu på våren har jag kört på en 70 väg varje dag fram -> tillbaka till skolan och alltid är det lastbilar eller bilar som kör om som idioter eller ligger en meter bakom moppen , jävligt läskigt när lastbilar kommer dundrandes och inte ser ut att bromsa.

Nu är det så att jag inte får trimma , hur kan jag övertala mina föräldrar om det ? Farsans kompis har skrämt upp far min att man åker på ~5 tusen böter för trimning för att nån som han kände hade försökt köra ifrån polisen , nekat till det , skjutsat sin flickvän utan hjälm , kört för fort och trimmat åkte på det :dry:

Tack på förhand.
Denna tråd är låst
8:e apr 10moppe_baghee_ besvarar Övertala moppe_baghee_ 58

Svar: Övertala

eller s´å tar du din crf 450 som de står att du har i din profil och kör :ninja: :ninja:
8:e apr 10SJRW besvarar Övertala SJRW 17

Citerar moppe_baghee_;3235528
eller s´å tar du din crf 450 som de står att du har i din profil och kör :ninja: :ninja:

Får ju inte :aplader:

hehehe
8:e apr 10Jonte besvarar Övertala Jonte 17

Ta en annan väg eller trimma ändå. Dra v-ringen och plugga ur, så ser det ändå originalt ut.

Alt. att du säger "det är farligt att köra där för långsamt, kan jag inte bara få trimma för att hålla trafikrytmen?"
8:e apr 10SJRW besvarar Övertala SJRW 17

Citerar Jonte;3235551
Ta en annan väg eller trimma ändå. Dra v-ringen och plugga ur, så ser det ändå originalt ut.

Alt. att du säger "det är farligt att köra där för långsamt, kan jag inte bara få trimma för att hålla trafikrytmen?"

Finns bara gångväg på sidan om och jag har EU-moped så jag lär väl åka på det nån gång framöver isf och dom kör med min moppe då och då när jag inte är hemma :zzz:
8:e apr 10The_Svensson besvarar Övertala The_Svensson 21

Hastighetsgränsen finns av en anledning, och denna tråd kommer inte komma någonvart.

Mvh