Var tar man den billigaste kursen för klass ii moped i gbg? - Laddar...

1. 08:52 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG?

Forum Lag & Försäkring Fordonslagar
  1. Profil
  2. Wadislöve
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 29:e apr 10
    Tid: 08:54
    Svar: 5
    Visningar: 151

Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG?

Har letat runt lite på olika trafikskolor i Göteborg och de billigaste kurserna jag hittat kostade runt 2000kr. Jag undrar var ni som bor i Göteborg tog er kurs och var den billigaste trafikskolan finns? Kan tänka mig att åka en bit utanför Göteborg också.
En till fråga som jag har är om man kan göra provet direkt utan att gå någon kurs? Har nämligen hört att det ska vara ganska lätt.
//Wadislöve
29:e apr 10ThinhO besvarar Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG? ThinhO 19

Svar: Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG?

Du måste gå kursen. Men har du tänkt å köra trimmat så hade jag lagt dom där 2000kronorna på en finare moppe/trimm istället, för du torskar just inte nå mer ifall du ska kö trimmat utan eller mer kortet :)
29:e apr 10Anndreeaas besvarar Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG? Anndreeaas 17

klass 2 är eu väl?
då tycker ja du ska gå kursen, lite vett i skallen är aldrig fel:)
och ja du måste gå kursen för de e en del av utbildningen, däremot hur mycket du själv tränar är upp till dig själv, och när ja tog de förra året var de busenkelt, ficka bara 1 fel,
men då ska du träna noga på papprerna och skita i priset och hamna på en schysst körskola som låter dig göra om provet samma dag om du torskar
29:e apr 10Wadislöve besvarar Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG? Wadislöve

Ok, men kan någon ge ett tips på en bra trafikskola i Göteborg?
2:a maj 10coffe95 besvarar Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG? coffe95 16

Zmopedskola. Ligger i centrala hisingen. Nära fyrklövern.

Jag ska betala 1500 för klass 2

och klass 2 är 30 moped..
2:a maj 10Greger den Hale besvarar Var tar man den billigaste kursen för klass II moped i GBG? Greger den Hale 20

Citerar Anndreeaas;3263685
klass 2 är eu väl?
då tycker ja du ska gå kursen, lite vett i skallen är aldrig fel:)
och ja du måste gå kursen för de e en del av utbildningen, däremot hur mycket du själv tränar är upp till dig själv, och när ja tog de förra året var de busenkelt, ficka bara 1 fel,
men då ska du träna noga på papprerna och skita i priset och hamna på en schysst körskola som låter dig göra om provet samma dag om du torskar

Inte om man halvsover under kursen som jag gjorde:P