Min 25 moppe adly silverfox har 76 i munstycke, blandarskruven på föggen har jag blivit tvungen att skruva in helt o hållet annars bluddrar/böar minns ej, den som satan.
Ska vara 2 och ett halvt varv egentligen och har rengjort förgasare men nu när moppefan är igång så är den seg i starten o i början när den ska axxa så misstänker att munstycket är lite stort .. men kan munstyckes storleken behövas bytas om jag bytt cylle o kolv en gång till samma cc men annan modell på kolv o cyllen?.
Bytte till motoforce 50cc, vet inte riktigt om röret är urpluggat eller ej men det är svetsat där pluggen satt iallafall..
Såhär är det:
Axxar som ett spjut till 40 från ca. 10-15 , innan detta så går den 5-6 sekunder innan axxet drar på stort, kan filma.. när jag säger axxar som ett spjut så menar jag snabbare än en EU-moped som sedan drar mig i toppfart.
Någon som kan hjälpa mig med mina funderingar?, fråga inte om något ej är rengjort för jag har gjort rent allt innan jag ställde av den men tänkte blåsa rent förgasaren för att det har legat kvar soppa i tanken under vintern..