Nåt konstigt skit med min blaster! - Laddar...

1. 08:28 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Nåt konstigt skit med min blaster!

Forum Moped Motor Scooter
  1. Profil
  2. Manston_RobbaN
    Kön: Kille
    Bor: Växjö
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 9:e maj 10
    Tid: 12:52
    Svar: 6
    Visningar: 99

Nåt konstigt skit med min blaster!

Hej! jag var ute en dag och körde med min peugeot blaster och något konstigt hände, det är dragen v-bricka och zx effektrör. Men nu till det konstiga är att när jag hade kört en 2km så och kom till en korsning och när jag skulle axxa iväg så gick det bra men sen efter 2-3sek så sa det bara litet poff och sen baahhh en sekund så la den av. men den kan inte ha skurit för den har samma komp fortfarande och tändstiftet sitter inte löst eller nåt sen köpte jag ett nytt tändstift men det hjälpte inte för den går inte igång fortfarande men den får bensin men måste vara nåt annat:angry: vet någon vad?:mellow:

Tack på förhand

Mvh manston robban
9:e maj 10antesacc antesacc

Svar: Nåt konstigt skit med min blaster!

har den gnista
9:e maj 10Manston_RobbaN Manston_RobbaN

Citerar antesacc;3274949
har den gnista

Lite men inte mycket men man ser att den har lite
9:e maj 10rideAerox rideAerox 23
kan du starta den? för jag hade samma problem ,eller typ, med min aerox att den gick iväg i början sen böa den ner sig och dog, det löste jag med ett större munstycke bara! ;)
9:e maj 10RoobbbbaaN RoobbbbaaN

Citerar rideAerox;3275236
kan du starta den? för jag hade samma problem ,eller typ, med min aerox att den gick iväg i början sen böa den ner sig och dog, det löste jag med ett större munstycke bara! ;)

jag hade det innan men så bytte jag till ett nytt tändstift så gick den bra igen eller bra och bra den gjorde 70 på mätaren innan gjorde den 100 på mätaren men tror jag har löst problemet är antingen hela tändkabeln eller tändspolen:mellow:
10:e maj 10rideAerox rideAerox 23

Citerar RoobbbbaaN;3275301
jag hade det innan men så bytte jag till ett nytt tändstift så gick den bra igen eller bra och bra den gjorde 70 på mätaren innan gjorde den 100 på mätaren men tror jag har löst problemet är antingen hela tändkabeln eller tändspolen:mellow:

okej vad bra, samma problem som min kompis då ;P
10:e maj 10BlasterGurra BlasterGurra 24
Skulle tro att det har något med bensinen att göra :) Testa o rengör föggen..