Svar: Köpa för 600kr?
begagnad 70 cylle skulle nog vara bäst :)
variator eller så sparar du till 70cc :D du får inte så mkt för 600kr. iaf inget bra trim.
70cc... kommer jag inte behöva byta förgasare och sådant då? Så priset skjuter iväg långt över min ekonomi?
Startuning säljer "Hebo Next Generation" för 600kr, är de värt att köpa? hur blir det effektmässigt?
variator gör inte så jätte mycket... ger väl lite jämnare axx och nån kmh topp, men inte värt det innan man har mer trim.
nej, du behöver inte större fögg till 70 cc, däremot måste du ställa in förgasaren. ut på blocket/mnf säljdel och leta 70 cc!
vet folk blandannat jag som säljer avstämda pipor till org aeroxar,speedfights osv för 500-1500 kr och det är de bästa röret du kan ha till din org setup,
jag tar 1200 kronor för ett om du är intresserad,
tar väl 2-3 veckor för att de ska bli perfekt
Citerar Anndreeaas;3275166
vet folk blandannat jag som säljer avstämda pipor till org aeroxar,speedfights osv för 500-1500 kr och det är de bästa röret du kan ha till din org setup,
han har redan ett stage 6 replica, så han tjänar nog mest på en ny cylinder ;):happy:
Citerar Anndreeaas;3275166
du kan inte bygga ett till min furia?
Citerar mh furia;3275179
du kan inte bygga ett till min furia?
Om du är snäll så :)
jo de kan nog ordnas, du bor ju så nära så du kan komma hem till mig så de blir bult on fit, men just 2-3 veckor framåt e ja extremt upptagen med arbete och körkort så får bli senare såfall
Citerar croowley;3275160
70cc... kommer jag inte behöva byta förgasare och sådant då? Så priset skjuter iväg långt över min ekonomi?
Startuning säljer "Hebo Next Generation" för 600kr, är de värt att köpa? hur blir det effektmässigt?
Ska du ha hebovariator så kan du få köpa min för 400 kr. Originalkartong, nästan helt ny (gått typ 30 mil) och 3 viktset.
jag säljer ett technigas rör o hebovariator för 600kr, pm om du är intreserad