Ch racing & leovince v6 = men knappt ingen effekt - Laddar...

1. 20:26 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

CH Racing & LeoVince V6 = men knappt ingen effekt

Forum Moped Allmänt Cross
  1. Profil
  2. Gralle
    Kön: Kille
    Bor: Strängnas
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 21:a jun 05
    Tid: 11:58
    Svar: 27
    Visningar: 790

CH Racing & LeoVince V6 men knappt ingen effekt

Hej asså fick mitt Leo idag men när ja drog på de ja lät bra så skönt ljud
men de gav inhgen skillnad i topp speed förutom 5 km kasnke :( blev förvånad ja som väntat så länge på röret och de satt ingen plugg i mynningen! vart mera kan de sitta plugg då ? eller vad sak ja prova mera med ja har 12/56 DREVNING snart 14/56 ?
22:a jun 05rieju_killen besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt rieju_killen

Svar: CH Racing & LeoVince V6 men knappt ingen effekt

hejsan har en polare som ska köpa ch går den bra orginal ???
22:a jun 05Lund besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Lund 22

haha .. dragit strypningen i röret (:..
drevad ibak? hade en kompis som hade en derbi senda 05
han köpte mk hans gjorde bara 5 km/H snabbare då han inte
hadde drevat om den. Lycka till (: :rock:
22:a jun 05Gralle besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Gralle 22

Citerar Lund
haha .. dragit strypningen i röret (:..
drevad ibak? hade en kompis som hade en derbi senda 05
han köpte mk hans gjorde bara 5 km/H snabbare då han inte
hadde drevat om den. Lycka till (: :rock:

mm mina nya drev e på väg :D
23:e jun 05Lund besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Lund 22

hehe , a okej . Det kan bli svaret antar jag (: lycka till mannen ! :naughty:
23:e jun 05mt_jonte besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt mt_jonte

Citerar rieju_killen
hejsan har en polare som ska köpa ch går den bra orginal ???

dom har inget vidare acc men original och inget "drag" i den om du fattar va jag menar ;)
23:e jun 05MaXtor besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt MaXtor 23

Leovince är ju inget rör man direkt förknippar med hög toppfart, iaf inte det till senda.

Dreva och var nöjd?
23:e jun 05mt_jonte besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt mt_jonte

men hur vart den annars da forutom med toppfarten? battre acc?

(ar i usa, kan inte skriva svenskt)
24:e jun 05Gralle besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Gralle 22

Citerar mt_jonte
men hur vart den annars da forutom med toppfarten? battre acc?

(ar i usa, kan inte skriva svenskt)

knapt de heller :S ? men men
24:e jun 05Lund besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Lund 22

gralle , hoppas du styr upp detta , vad jag har hört ska nya maksinerna inte gå så vidare bra å inte finnas så mycket trim till dom hade en polare som skulle köpa en likadan han hittade bara malossi rör till den :S ?! aja det visar sig ! lycka till en en gång :blush:
24:e jun 05<Gabriel> besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt <Gabriel> 21

När effektbandet piskar på känner jag ingen skillnad mellan ostrypt Drac och Drac med TK. Det dära med olika rör till original cylindern är rätt överskattat.

Min åsikt: Alla vettiga rör som är gjorda till tex am6 original cylindern skiljer sig bara i toppfart och register.

5km/h fartökning är helt normal för dit lågvarviga Leo. Axxet borde vara ungefär samma sak då effektbandet piskar på, lite mer kanske men inget man lägger på minnet

//Trimma mer ;)
24:e jun 05Lund besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt Lund 22

Ehum , jo det är såhär jag har en piolare som har en drac den va osyrypt igår slängde han på tk å det gav en jävla effekt så där har nu nog fel gabriel !
24:e jun 05<Gabriel> besvarar CH Racing &  LeoVince V6  men knappt ingen effekt <Gabriel> 21

Jag talar utifrån mina egna erfarenheter. Sen kan TK´s ljud göra att man inbillar sig att den går bättre.

Nog med OT vi snackar ju om leovince v6 på ch inte tk på drac ;)

som sagt leo är inte känd för toppfart precis