Längre stöd till rieju rrx - Laddar...

1. 22:39 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

längre stöd till rieju rrx

Forum Moped Allmänt Cross
  1. Profil
  2. RRX Joel
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 23:e apr 10
    Tid: 17:39
    Svar: 5
    Visningar: 149

längre stöd till rieju rrx

Tja, jag har fixat en höjningssats och har ett problem. mitt stöd är för kort när jag har höjningssatsen på. någon som vet om något längre stöd? tack i förhand :aplader::D
24:e apr 10Tjottaperka besvarar längre stöd till rieju rrx Tjottaperka

Svar: längre stöd till rieju rrx

Citerar RRX Joel;3256860
Tja, jag har fixat en höjningssats och har ett problem. mitt stöd är för kort när jag har höjningssatsen på. någon som vet om något längre stöd? tack i förhand :aplader::D

Hade samma problem på min Derbi, Knåpade ihop en egen höjningssats och den blev lika som din lite för hög för stödet. Så ett snitt med rondellen på stödet sen så tar du bara en rörstump i samma dimension som stödet och blixtrar ihop det och målar på det lite bara så ser det helt ok ut :)
5:e maj 10Joel besvarar längre stöd till rieju rrx Joel 16

Citerar RRX Joel;3256860

Det är nog bara att höja det själv :)
6:e maj 10DTpojken besvarar längre stöd till rieju rrx DTpojken

Ta o skaffa ett beggat likadant stöd, kapa av det gamla vid foten, ta sedan det nya o kapa det ovanför foten(hur högt du ska ha beror på hur mkt högre stödet ska vara) svetsa, slipa, klart:)

Gjorde så själv, funka prima:)
6:e maj 10Grim_reaper_SwE besvarar längre stöd till rieju rrx Grim_reaper_SwE 18

du får tänka på att stödet blir längre när du har det uppe också, så det inte slår i eller nått.
6:e maj 10T66s besvarar längre stöd till rieju rrx T66s 20

kapa stoppa på en bit av ett annat stöd.svetsa ihop. slipa ner putsa. lacka som nytt fast längre:)