Citerar FreakyThing;3274971
Hade jag varit du hade jag inte hållt på och pilla med orginial cdin, köp en ostrypt cdi box istället för att förstöra orginial ;)
Citerar gurra_;3274973
Okej men tror du den är stryp?
Citerar erikapriliasx;3275038
Den ser inte ut att vara strypt, så prova byt ner munstycke till 84 och kolla hur den går :)
Citerar erikapriliasx;3274216
De måste va för stort, låter inte vettigt me 104 munstycke me dragen plugg ;) Den måste varva upp segt som fan? :huh:
Btw, hur blir om du gasar fullt i friläge? Kan ju knappast varva upp fort/över huvud taget varva ur?
Citerar Sk0gis;3275138
Alla ostrypta Ducati CDI jag haft har jordningskabeln varit grön på. Inte säker på att alla ostrypta har det men kan vara värt att kolla vad du har för färg på den, är den blå är den antagligen strypt. :)
Citerar Sk0gis;3275325
Den kabeln som ser ut att vara turkos på bilden är jordningkabeln, jag kan inte avgöra om den är grön eller blå på den här bilden.
Citerar gurra_;3275332
Det kan inte jag irl heller xD tänkte att den kan ha blivit blekt av solen med :P
vad tror du om att dra ut den vita? och testa
Citerar erikapriliasx;3274216
De måste va för stort, låter inte vettigt me 104 munstycke me dragen plugg ;) Den måste varva upp segt som fan? :huh:
Btw, hur blir om du gasar fullt i friläge? Kan ju knappast varva upp fort/över huvud taget varva ur?
Citerar iNtexD;3275569
jag gör 92 med dragen plugg, går relativt bra. hade 96 innan
Citerar erikapriliasx;3275581
Vad satt de org?