Citerar Nyman
kolla tändstiftet
Citerar virtual_damage^
Om jag var du så skulle jag köpa kanske 75,80,85,90 och 95 munstycke och testa mig fram vad som är bäst ^^ för munstycke är inget dyrt. Om man köper 5 munstycken som jag sa så kan det väl landa emellan 100-150 kronor men det är väl värt det.
Det där låter inte rätt du :zzz: har alldrig stött på någon som har börjat bluddra för dom bytt över typ 3 storlekar när dom bytte rör :huh: kommpisen kör med gianelli rör och sportfillter han har över 30 storlekar större än orginal. 3 storlekar går du upp när du typ drar skorstenen på derbi typ... du verkar inte ha koll. kolla bara på min ch racing. den har 68 orginal. och när man pluggar ur den ska man minst ha 116 till den. jag har 120 med filter och 116 med burk.Citerar moppematte
Med orginaldrevningen kommer den varva onödigt mkt.
Alla har ju helt fel med munstycket, den kommer få för mkt bensin när du ökar storleken så mkt, killar han har inte öppet luftfilter, den kommer blöddra ihop ...du skulle ökat med 3-4 storlekar max..men sen e de från maskin till maskin..
mvh efarenhet
Citerar zightx
Köper du på lokala ÅFen får du säkert betala mycket men en munstyckessats från SA kostar inte speciellt mkt.
Citerar moppematte
Med orginaldrevningen kommer den varva onödigt mkt.
Alla har ju helt fel med munstycket, den kommer få för mkt bensin när du ökar storleken så mkt, killar han har inte öppet luftfilter, den kommer blöddra ihop ...du skulle ökat med 3-4 storlekar max..men sen e de från maskin till maskin..
mvh efarenhet