Svar: Minkuni 20mm förgasare
Jo, du måste byta trottel. Och föresten, han skriver att det är en flatslide i annonsen vilket det heller inte är.
Mitt råd är att inte köpa den om han inte skickar med trottel, trottelnål och lock eftersom detta kommer bli väldigt dyrt att få tag på i efterhand.
Det är olika storlek på trotteln, av vad jag har erfarat. :)
Du har väl 10-13mm och du ska köpa en 20mm, då kan jag inte få ihop det till att trotteln ska passa rakt av.
tack för svaren, men om jag köper en 16mm förgasare från tex lellesmc, får man med trottel dårå?
de där ser inte ut som en flatside, och den ser inte ut som dom (äkta) mikuni 20 mm förgasarna jag har haft:hmm: (fast det står ju mikuni corp på den ju:hmm:)org trotteln passar inte i en större förgasare för lite för de hålet. tror att han har försökt blåsa dig där:mellow: när du köper en ny förgasare så får du allting med så de är bara o fixa större insug o skruva fast
de där ser inte ut som en flatside, och den ser inte ut som dom (äkta) mikuni 20 mm förgasarna jag har haft:hmm: (fast det står ju mikuni corp på den ju:hmm:)org trotteln passar inte i en större förgasare för lite för de hålet. tror att han har försökt blåsa dig där:mellow: när du köper en ny förgasare så får du allting med så de är bara o fixa större insug o skruva fast
jag ska inte köpa den av honom längre:P men tack så mycket.
Köp en 16,5mm eller 20mm Mikuni på DanMobility eller på Eklundsmopedomotor.
Dock inte äkta Mikuni, utan kopior, men de fungerar alldeles utmärkt ändå.
Ända var väl att det var lite taskiga gängor och att det fanns lite skägg.
Lätt åtgärdat.
14:e jun 07
tSp 21
Köp en 16,5mm eller 20mm Mikuni på DanMobility eller på Eklundsmopedomotor.
Dock inte äkta Mikuni, utan kopior, men de fungerar alldeles utmärkt ändå.
Ända var väl att det var lite taskiga gängor och att det fanns lite skägg.
Lätt åtgärdat.
Samt att man kan behövs böja till flottören för att den ska täppa till ventilen ordentligt.