Citerar MostWanted93;3275020
Den versionen jag har suger stenhårt iaf :P Min uppborrade org cylinder går bättre xD
Citerar mange_aa;3274813
köpte en zeta cylinder på en marknad idag för 100 spänn. sökte runt i tråden för att försöka hitta något. hittade bilder av en zeta som Mr complete hade laddat upp men hans ser lite annorlunda ut(är nog portad). vingportarna på Mr complete zeta är delade men inte på min och hans spol är större än min. finns det olika versioner av zeta? min har 43mm borr.
min:
Citerar DT_Kungen;3275069
det finns 2 olika versioner av Zeta. Den som du har är på 43mm och kallades "7hk" och den som är på 44,5mm kallades "10hk". Båda två är kända för att gå dåligt, speciellt på bottendraget. Själv letar jag efter en sådan att provköra! så tycker du kan sälja den till mig :rolleyes:
Citerar Hyperlilja;3276929
Tjena har precis satt på original på min dt från hyper :naughty: då jag hade tänkt sälja den. Jag satt på original cylinder, dtr 14mm dellorto, luhao rör. och hade planat 45mm högkomp på. Den gick bra och fint och sakta som en original ska. Men sen satt jag på original topp och skulle starta den men det hände ingen ting, så jag tog och använde startgas och då startade den till och dog på en gång. :angry: vet ej felet känns som om den inte får bensin, har inte bytt munstycke eller ändrat nål efter topp byte hade tänkt få igång den innan. Uppskattar svar ;)
Citerar Hyperlilja;3276929
Tjena har precis satt på original på min dt från hyper :naughty: då jag hade tänkt sälja den. Jag satt på original cylinder, dtr 14mm dellorto, luhao rör. och hade planat 45mm högkomp på. Den gick bra och fint och sakta som en original ska. Men sen satt jag på original topp och skulle starta den men det hände ingen ting, så jag tog och använde startgas och då startade den till och dog på en gång. :angry: vet ej felet känns som om den inte får bensin, har inte bytt munstycke eller ändrat nål efter topp byte hade tänkt få igång den innan. Uppskattar svar ;)