Montera kmt crossplatta - Laddar...

1. 05:36 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

montera kmt crossplatta

Forum Moped Allmänt Cross
  1. Profil
  2. gilera smt 70
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 14:e nov 07
    Tid: 20:38
    Svar: 10
    Visningar: 233

montera kmt crossplatta

tja har köpt mig en ktm crossplatta och tagit av frontlyktan och instrument panelen och jag vill hälst ha kvar styrlåset så då måste ju tändningslåset sitta kvar där det sitter. då är det lite knepigt att sätta fast plattan eftersom skuvhålet är där tändningslåset sitter.

är det nån som har en derbi / gilera och har en crossplatta på som skulle kunna berätta hur dom har gjort / langa upp en bild :D ?
p.s det är en gilera smt -05
14:e nov 07Mr.Roxon Mr.Roxon

Svar: montera kmt crossplatta

alltså seriöst ? hur jävla många sånna här trådar kmr det inte upp varje dag?
14:e nov 07S.Gropp S.Gropp 23

LÄS REGLERNA INNAN DU POSTAR FÖR I , DET STÅR JU MED RÖD TEXT ATT DU SKA SÖKA INNAN DU POSTAR NÄR DU ÄR NY, SÅ GÖR DET NÄSTA GÅNG!

välkommen till moppenet:)

edit: skrev lite trevligare ;)
14:e nov 07MRX_Racing MRX_Racing 22

För att inte klaga mer på dig, så brukar man oftast göra ett eget fäste i typ metall att sätta vid kronan. Men som sagt Sök:P

//Axel:)

asså för det första så gör ett antal sådana här trådar varje dag. = grymt irriterande. för det andra så hur svårt kan det va? ja menar , den tiden som det tog å skriva denna tråden, kunde du lagt ner på att komma på en lösning, å säkert göra det också.
14:e nov 07mufflon mufflon 22

Citerar Mr.Roxon;1441255
asså för det första så gör ett antal sådana här trådar varje dag. = grymt irriterande. för det andra så hur svårt kan det va? ja menar , den tiden som det tog å skriva denna tråden, kunde du lagt ner på att komma på en lösning, å säkert göra det också.

asså sånna som dig borde inte finnas....

Du vet la själv hur det var att vara ny eller? Eller föddes du med talangen att sätta på en KTM crossplatta?:zzz:

Välkommen till moppenet (tänker inte förklara vad jag själv tycker om forumet):).

Försök att sök innan du postar en ny tråd. Du behöver göra ett eget fäste till den...

//J
14:e nov 07JovEN JovEN 23

Äh va fan de e bara o modda satan! :D

Citerar hasselström;1441277
asså sånna som dig borde inte finnas....

Du vet la själv hur det var att vara ny eller? Eller föddes du med talangen att sätta på en KTM crossplatta?:zzz:

Välkommen till moppenet (tänker inte förklara vad jag själv tycker om forumet):).

Försök att sök innan du postar en ny tråd. Du behöver göra ett eget fäste till den...

//J

ne men tyvärr det finns det .

och nej, det gjorde jag inte. men jag läste reglerna. bara för att man är ny så kan man vell söka först?. aja OT: finns en massa sätt. bara å testa fram

Citerar Mr.Roxon;1441298
ne men tyvärr det finns det .

och nej, det gjorde jag inte. men jag läste reglerna. bara för att man är ny så kan man vell söka först?. aja OT: finns en massa sätt. bara å testa fram

kan garantera dig att jag även tyckte du var en jobbig nykomling i mars:zzz:

Citerar hasselström;1441309
kan garantera dig att jag även tyckte du var en jobbig nykomling i mars:zzz:

det var jag säkert. å det var säkert du också. men nu får vi vell sluta upp å låta killen få nått svar

Citerar Mr.Roxon;1441319
det var jag säkert. å det var säkert du också. men nu får vi vell sluta upp å låta killen få nått svar

ja det var ja:P