Ny fråga, vilket rör till ryz? || munstycke samt förgasare på ryz enduro 03 - Laddar...

1. 00:03 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

NY FRÅGA, Vilket rör till ryz? || Munstycke samt förgas...

Forum Moped Allmänt Cross
  1. Profil
  2. Matte52
    Kön: Kille
    Bor: Partille
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 27:e feb 08
    Tid: 18:40
    Svar: 12
    Visningar: 136

NY FRÅGA Vilket rör till ryz Munstycke samt förgasare på ryz enduro 03

Hej, har en MH RYZ Enduro 03:a. Jag undrar nu vad för munstycke som sitter i orginal på dessa? Undrar även vad för förgasare det är.

Har inte moppen här så kan inte ta och kolla, vänder mig därför till er.

P.S Har redan försökt i munstyckes tråden men inte fått något svar :hmm:

Mvh

Ny fråga

Nu till en annan fråga; Vad för rör rekommenderar ni till ryz? Har ett MK thower på nu men det ger inge vidare effekt. Så vad för rör rekommenderar ni? gärna ett som ger rätt hög topp och bra acc.

Har någon ett bra rör hemma till salu som passar MH ryz (am6) så köper jag direkt. Gärna i Göteborg.
27:e feb 08MRX_Racing MRX_Racing 26

Svar: NY FRÅGA Vilket rör till ryz Munstycke samt förgasare på ryz enduro 03

Tror att det är 16mm fögg på den:) Inte säker dock:P Och munstycke runt 76?

//Axel:)
27:e feb 08Matte52 Matte52

Citerar MRX_Racing;1660509
Tror att det är 16mm fögg på den:) Inte säker dock:P Och munstycke runt 76?

Okey, måste vara säker. DU vet itne om man kan kolla det online någonstans?

har sökt lite men inte hittat något :huh:
27:e feb 08moffa moffa
då lånar jag tråden istället för att starta en ny ! vad har senda r 01 för munstyckes gänga ? går det att köpa nått sorts dellorto munstyckes kit till dom ? är det 5mm eller 6mm ? eller nån annan ? :P tack för svar
27:e feb 08HejHopp HejHopp

Citerar moffa;1660541
då lånar jag tråden istället för att starta en ny ! vad har senda r 01 för munstyckes gänga ? går det att köpa nått sorts dellorto munstyckes kit till dom ? är det 5mm eller 6mm ? eller nån annan ? :P tack för svar

Munstycketråden....
27:e feb 08moffa moffa

Citerar LangeMan;1660546
Munstycketråden....

aldrig nån som svarar där ju =/
27:e feb 08Juuso Juuso 26
Det sitter en 16mm Dellorto original på din moped :) Mustycket borde vara nånstans mellan 70-80 :)

// Yuso
27:e feb 08MRX_Racing MRX_Racing 26

Citerar Yuso;1660591
Det sitter en 16mm Dellorto original på din moped :) Mustycket borde vara nånstans mellan 70-80 :)

// Yuso

Exakt:) På min MRX så var det 76 orginal, och den har samma fögg:)

27:e feb 08Mickzoor Mickzoor 26
på min rrx är det 16 mm 83 munstycke :P
27:e feb 08Matte52 Matte52
Tack för svaren, skall kolla upp så detta stämmer när jag får hem den imorgon :)

Nu till en annan fråga; Vad för rör rekommenderar ni till ryz? Har ett MK thower på nu men det ger inge vidare effekt. Så vad för rör rekommenderar ni? gärna ett som ger rätt hög topp och bra acc.

Har någon ett bra rör hemma till salu som passar MH ryz (am6) så köper jag direkt. Gärna i Göteborg.

Mvh
28:e feb 08Newpunk Newpunk 26
köp ett sp rör, dom är sköna till org cylle
28:e feb 08Juuso Juuso 26
Jadu, det finns en jävla massa :P Tk, sp, Giannelli, personligen tycker jag du kan köra på ett SP ;)

// Yuso
28:e feb 08MRX_Racing MRX_Racing 26

Citerar Matte52;1660728
Tack för svaren, skall kolla upp så detta stämmer när jag får hem den imorgon :)

Mvh

Ett sp och en go drevning till det så blir du inte missnöjd iaf;) Sen så kan du ju skaffa en lite större förgasare (19-21mm), det ger en hel del effekt:)