Min kompis säger/hur fort kan den gå osv tråden - Laddar...

1. 20:39 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Min kompis säger/hur fort kan den gå osv tråden

Forum Moped Allmänt Cross
  1. Profil
  2. MRX_Racing
    Kön: Kille
    Bor: Arvika
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 5:e mar 08
    Tid: 21:33
    Svar: 2636
    Visningar: 56191

Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden

Märker att det är vanligt att sådana här trådar skapas, så jag tänkte göra en samlingstråd för alla sådana frågor, hur fort min moped kan gå med den setupen, gör min kompis urpluggade drac 100 osv. Det kanske kan tyckas onödigt att fråga om sådant som är så självklart, men om man har en diskution med en kompis men inte kommer fram till vem som har rätt så kan det vara bra att låta saken avgöras av proffs, dvs här på mnf:)
Även frågor som hur snabbt moppen kan gå med en viss setup rymms här, saker som kanske kan vara oviktiga, men som vissa vill veta, så varför inte ha en tråd där man kan fråga sådana saker?:)
"fuckofrågor" som man inte vågar posta någon annanstans av rädsla för att bli "mobbad" är också det välkommet här, vart sitter förgasaren, vad är en fögg osv:) Jag vet att har man ingen som lär dig och är ny på mopeder så är det inte så lätt att veta vart allt sitter, vad det gör osv.

Ni fattar, detta är altså tråden för alla "dumma frågor" (om det nu finns sådana), alla "fuckofrågor" osv:)

Regel för tråden: Här får ingen dumförklaras, utan så länge han ställer en vettig fråga ska han ha ett vettigt svar, annars kommer ingen att våga posta i tråden...

//Axel:)
29:e apr 10GasGas_93 besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden GasGas_93

Svar: Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden

Metrakit handmade
Tecnigas e-nox
19mm dellorto
13 eller 14/52

Får jag 90+ ur skrotet?
29:e apr 10siiimooon besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden siiimooon 18

Citerar GasGas_93;3264188
Metrakit handmade
Tecnigas e-nox
19mm dellorto
13 eller 14/52

Får jag 90+ ur skrotet?

Ja förfan, annars får du skrota skrotet:hmm::huh:
30:e apr 10Andre besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Andre

Ni måste inse att en modernare moped med ett effektrör och en drevning som den klarar av att varva ut på RAKSTRÄCKA gör inte över 85km/h.

Jag tror att fantasin tar över för dem flesta...
30:e apr 10Mikey21 besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Mikey21

Citerar Andre;3265011
Ni måste inse att en modernare moped med ett effektrör och en drevning som den klarar av att varva ut på RAKSTRÄCKA gör inte över 85km/h.

Jag tror att fantasin tar över för dem flesta...

Kunde inte ha sagt det bättre själv.
3:e maj 10XrickardoX besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden XrickardoX

Yamaha DT 50 Mx

Jamarcol,Luhao krök
Jamarcol dämpare
Sportluftfilter
Drev 13/50
6:e maj 10_Link7864_ besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden _Link7864_ 17

Vivacity
ZX rör
dragen v-bricka
sportluftfilter
17.5 mm förgasare

va tror ni den gör?
6:e maj 10Grim_reaper_SwE besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Grim_reaper_SwE 18

Kan man ställa scooterfrågor här också ?

Eller är det dags för en likadan där med ? :unsure:
7:e maj 10Shöwtek besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Shöwtek

Citerar Grim_reaper_SwE;3272101
Kan man ställa scooterfrågor här också ?

Eller är det dags för en likadan där med ? :unsure:

ställ frågorna här sålänge. när alla går över till mopednet kan du starta en egen scooter - säger hur fort osv tråd :D
7:e maj 10Grim_reaper_SwE besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Grim_reaper_SwE 18

ok nice!

Slänger upp en fråga när jag ändå är i farten, kan man sätta på en Blackbok och få den att fungera om man har strypt CDI eller ingen CDI-strypning ?
7:e maj 10fingr besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden fingr

Citerar Grim_reaper_SwE;3272454
ok nice!

Slänger upp en fråga när jag ändå är i farten, kan man sätta på en Blackbok och få den att fungera om man har strypt CDI eller ingen CDI-strypning ?

ja, det funkar :)
7:e maj 10Grim_reaper_SwE besvarar Min kompis säger hur fort kan den gå osv tråden Grim_reaper_SwE 18

nice! :D

Slipper jag hänga upp mig på det :P