Svar: Slider eller Aerox
Citerar Flarsson;2900458
jaa :zzz: Men jag tycker aerox är schöönare å slanga då imo det känns stadigare. Nöjd?
`Haha, de e chill. Men att den av snyggare lät bara.. dumt :)
Aerox är ju ingen dålig stunt moppe, många som använder den som det. Slider är ju stunt lite i grunden. Så är nog en smaksak :D
Aerox:naughty:
btw
Köp min stuntRoxx-02 ;)
Citerar NeeX;2901096
`Haha, de e chill. Men att den av snyggare lät bara.. dumt :)
Okey var inte super pigg när komentaren skrevs tänkte igentligen mena att jag tycker det är what ever vadför moppe man stunta så man kan gå efter utseende!
har hört/läst att både aerox och slider är lätta att stunta...
slider är en aning lättare i vikt, men till aerox finns mer trimm som gör det lättare att stunta... ;)
men jag hade iaf fall valt aerox (som ni nog vet ;)), för att den är bra på att både vardagsköra o stunta med, allround... :D
jag tycker då att slider är skönast att stunta med har prövat aerox också men tycker dom är lite klumpigare. fast om man skulle vänja sig med aerox i början går dom nog bra också
aerox känns plastiga och är klumpiga :/
slider däremot
Citerar OffSpring;2905652
aerox känns plastiga och är klumpiga :/
slider däremot
Men många stunt filmer kör dom aerox
kör slider själv och tycker dom är sjukt sköna och lätta att lära sig köra med:d däremot när man provar aeroxar så känns det stort tungt och klumpigt, men om du är helt ny från grunden så är du itne van med något och kan börja med den du vill:P men skulle valt slider.