Svar: Aerox styling Tips
tack :)
Nu över till elektronik, är det svårt att instalera en ny mätare och ett nytt fram lyse som har blinkers på??
Eller?
Har du aldrig gjort det kan det bli knepigt.
Dock brukar manualerna till vara otroligt lätta att förstå.
okej
Jag lånar denna tråd lite, har två frågor när man sätter på ett cross styre på klass 1 mopeden, måste man ha blinkers(fram) och backspeglar? Har även tänkt köpa ett skotergashandtag(istället för att vrida trycker du in ett handtag) är detta lagligt?
Vet inte om skootergashantag är lagligt men du måste ha backspeglar och blinkers när du kör eu moped
Citerar präktig;3251890
Vet inte om skootergashantag är lagligt men du måste ha backspeglar och blinkers när du kör eu moped
Ok, ty.
Finns det nån blinkers man kan fästa på styret?
Citerar präktig;3245919
www.scooter-attack.com - Massa grejer
www.twostroke.se - Också mycket grejer / 2 dagars leverans
www.easyparts.nl - Saker som inte finns på andra sidor :P
Det är dom 3 sidorna jag använder, men tycker faktiskt att twostroke är bäst eftersom dom svarar på dina mailfrågor inom 2 dagar, och dom leverar på 2 dagar. Så jag skulle rekommendera twostroke.
Twostroke levererar på 1 dag om du beställer innan 5 på vardagar och om dom har dem på lager :p
Bump!!
Lite mera tips på vad jag ska göra Typ nya kåpor nudebar osv?
Ska jag lägga ut projekt??
:hmm:
(får ej trimma:mad::mad::mad:)
En VÄLDIGT enkel sak om du vill få den att gå snabbare är att dra mässingsskruven (om du har fögge)
Citerar Grim_reaper_SwE;3268453
En VÄLDIGT enkel sak om du vill få den att gå snabbare är att dra mässingsskruven (om du har förgasare)
Vad yrar du om?! Killen har en Aerox ingen kinaräser :)