Hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos?!!!! :o - Laddar...

1. 09:43 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där ba...

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. rezonen
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 6:e maj 10
    Tid: 19:50
    Svar: 24
    Visningar: 296

hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos O

Topic says it all/hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos 30 moppe?!!!! :O:angry:
7:e maj 10Grim_reaper_SwE besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O Grim_reaper_SwE 18

Svar: hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos O

Citerar antesacc;3272120
jag tog bara en sax och klippte sen så slipa lite me papper

sedärja :)
7:e maj 10antesacc besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O antesacc

Citerar rezonen;3272631
blev ju schyst! vad använde du för såg?

tog bara en sax som man klippte blommor med
7:e maj 10drenner besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O drenner 18

kapa:)
7:e maj 10rezonen besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O rezonen

fan nu va ja ute och skulle plocka bort fram stänkan men hittar inte skruvarna till den -.- skruvade även bort framkåpan men hittade inga muttrar där heller som satt fast till stänkan? men när jag kollade underifrån på stänkan dit smutsen flyger upp satt det 3 muttrar tror jag är det dom jag ska plocka bort?
7:e maj 10antesacc besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O antesacc

ja det är de 3 muttrarna, förjävliga att nå bara
7:e maj 10rezonen besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O rezonen

Citerar antesacc;3272970
ja det är de 3 muttrarna, förjävliga att nå bara

pokej ska jag skruva tilbaks dom 3 muttrarna sen eller ska jag spara dom i ngn låda?
7:e maj 10Anndreeaas besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O Anndreeaas 17

Citerar rezonen;3272974
pokej ska jag skruva tilbaks dom 3 muttrarna sen eller ska jag spara dom i ngn låda?

de kvittar, dock svårare att tappa bort om dom är fastskruvade :)

Citerar Anndreeaas;3272981
de kvittar, dock svårare att tappa bort om dom är fastskruvade :)

då äre bara ut o skruva lite ^^
8:e maj 10GenericTriggerSm besvarar hur fan får jag bort bögläppen elr vad det heter där bak på min neos  O GenericTriggerSm 18

kan ju säga att det är jäkligt svårt och komma åt dom 3muttrana till framskärmen. Tog av min igår :)