Svar: Stalkern går dåligt!
fråga 1: polarn har en typhoon som gör samma.. precis i starten 0-3/4 km/t så vibrerar hela moppen. han körde och fick då tipset av en lite äldre polare.. kör hårt med den och kör en massa. Nu har detta avtagit och känns bra skönt :)
Citerar malossi_sport
fråga 1: polarn har en typhoon som gör samma.. precis i starten 0-3/4 km/t så vibrerar hela moppen. han körde och fick då tipset av en lite äldre polare.. kör hårt med den och kör en massa. Nu har detta avtagit och känns bra skönt :)
Perfekt, tack =) Ska testa det lite senare idag! Nån annan som kan svara på dom andra frågorna tack :D
köp en multivar. jag vet inte om den är bäst men den e bra till den setupen.
Ang 2:an, tror ni det hjälper om man borrar hål i variatorkåpan så den får in mer luft? Läste nånstans att det var variatorn som blev för varm :S
Edit. Behöver snabb hjälp!!
Ställ in förgasaren efter när motorn är varm.
Citerar Pu|gustav
Ställ in förgasaren efter när motorn är varm.
Men den går ju bra när den är kall ju. Men hur ska jag ställa in den? Munstycke? Luftskruv lr vad?
Aa precis. Eftersom att den går bra när den är kall så skall du nog byta ner dig lite i munstycke. Eftersom att den behöver mer soppa när den e kall för att gå bra.
Så kan det också vara ifall du har för tunga vikter. Men jag säger som resten av alla: Ställ in förgasaren ordenligt!
Okej tack, ska testa det imon efter skolan! Suck bara att åf är så dyra med munstycken :S Ingen i frölunda som skulle kunna låna mej lite munstycken (A) mellan 80-90 :D
Psst..D'O 17.5 ;)
Gefan du kan alltid låna några av mig.. Bara att komma bort o hämta..
/ Olle
gefan jag har en munstycke sats du kan få låna ^^ eller så frågar du sälen om du får låna hans.