3:e sep 06
XLN 21
Svar: köpa 70cc
Malossi Sport. Men jag vene, många säger att det är skönast avstrypt med massa småpill i variatorn samt rör.
Helt klart som " XLN " sa! malossi sport! då fåru hyffsat drag, !
Polinin ska ha mycket bättre bottendrag än Malossi sport, så den lär ju vara bättre till det. Dock inga enorma skillnader.
Citerar zightx
Polinin ska ha mycket bättre bottendrag än Malossi sport, så den lär ju vara bättre till det. Dock inga enorma skillnader.
hehe:P mjo men somsagt polinin är värre bottendrag i
som sagt, polini sport har skönare portningar , så det är bra bottendrag, vilket är bra tillstuntning
hmm, rör och variatorkit är det bästa :)
har en kompis som köpte en Stage 6 Molossi sport 70cc och det hände inte så mycket skillnad förutom att den tar mer bensin och han stuntar med den.
Edit: Haha, fan vad jag svammlade :hmm:
Menade Malossi Sport :happy:
Köpte han en "stage 6 malossi sport 70cc" ? Va nått nytt ^^
haha aafan jävlar vilken cylle det är!
men polini har kass finish på sina portar så den äter kolvringar, orkar man inte pilla o mecka för mycket utan på med skiten sen köra så skulle jag tippa på malossi sport en väldigt pålitlig cylinder o den tål det mesta, ger även rätt bra drag =)
Citerar Snicko
hmm, rör och variatorkit är det bästa :)
har en kompis som köpte en Stage 6 Molossi sport 70cc och det hände inte så mycket skillnad förutom att den tar mer bensin och han stuntar med den.
Edit: Haha, fan vad jag svammlade :hmm:
Menade Malossi Sport :happy:
Nog ska det ge ganska stor skillnad om ni ställer in den rätt.
Men bensin tar dom..
Ja, nog blev det vell lite skillnad men på grund av drevningen på Speedfight 2 har jag hört att dom inte går så värst hårt
Är det så kass drevning så det inte är nån skillnad?!, lite starkare måste den ju ha blivit. Annars är det ju inte värt o lägga ner massa pengar o tid på en 70cc cylle :P