Svar: Baklyset lyser stark hela tiden!
Citerar Derbi_fredde
den sladden o den kostar inte mkt
Hmm vad kosta de till din då?
Citerar cpi_sport
Hmm vad kosta de till din då?
sladden och själva saken man skruvar bort kosta 50 spänn styck :)
Citerar Derbi_fredde
sladden och själva saken man skruvar bort kosta 50 spänn styck :)
Okej vart kan man köpa de förutom min åf? fråga ju han vad felet var han sa bara komm in me moppen så vill inte åka in och fråga efter de då fattar han ju att jag kollat de sj!
Citerar cpi_sport
Okej vart kan man köpa de förutom min åf? fråga ju han vad felet var han sa bara komm in me moppen så vill inte åka in och fråga efter de då fattar han ju att jag kollat de sj!
jag vet inte riktigt :/ till aerox kan man köpa de lite här o var :/ men cpi vette fan aja kan inte hjälpa dig mer med detta :)
lycka till :happy:
Citerar Derbi_fredde
jag vet inte riktigt :/ till aerox kan man köpa de lite här o var :/ men cpi vette fan aja kan inte hjälpa dig mer med detta :)
lycka till :happy:
Hmm okej men tack endå får hoppas kabel bara hoppat ur eller så då:happy: men kan kablarna på båda blinkersena pajat???
Citerar cpi_sport
Hmm okej men tack endå får hoppas kabel bara hoppat ur eller så då:happy: men kan kablarna på båda blinkersena pajat???
ne de kan bara vara ena men kolla det bara :)
Okej hur vet du de?
Citerar cpi_sport
Okej hur vet du de?
oj skrev lite fel men du kan ju adda mig på msn osså kan vi prata mer :)
freddesjolund@hotmail.com
plocka isär styr kåpan så du kommer åt bromsladarna bra sen tar du bort höljet uppe vid bromskontakten och tittar om nån kabel är ur eller om något har hackat up sig som kanske är fel jordat
Citerar kopenga
plocka isär styr kåpan så du kommer åt bromsladarna bra sen tar du bort höljet uppe vid bromskontakten och tittar om nån kabel är ur eller om något har hackat up sig som kanske är fel jordat
Jag har testat en gång men det är ju fullt av kablar och wire där hur ska man göra med de???
Citerar cpi_sport
Jag har testat en gång men det är ju fullt av kablar och wire där hur ska man göra med de???
ta kort på styret och det när kåpan e borta så kan jag visa vart det är mvh jocke
Hade samma fel men du har kopplat in bromsljuset i vanliga ljuset ;)
Citerar kopenga
ta kort på styret och det när kåpan e borta så kan jag visa vart det är mvh jocke
Ja men asså jag vet ej hur jag ska ta bort den pga av alla kablar! det är problemet
Kan det inte va det att du har kopplat sladdarna fel :hmm: Jag har oxå det problemet, orkar bara inte ändra det:lol:
Vet inte om nån har svarat på din fråga, men kolla så strömbrytarna funkar
vid bromshandtagen. Har troligtvis hängt sig eller nått