Svar: köra med 1 kolvring
det ska gå att göra med 1 kolvring ett tag på kolven men inte hur länge som helst, dock är jag inte säker på att det funkar på original cyllen :/
Citerar Macko
det ska gå att göra med 1 kolvring ett tag på kolven men inte hur länge som helst, dock är jag inte säker på att det funkar på original cyllen :/
okej men ja körde me en hel å en fjärdedels kolvring förut:P å de funka:P
då kan du nog köra med bara en, men för säkerthetens skull skulle jag skaffa en till :)
Btw, Vem är du?(Du bor i västerås)
Citerar Willegard
då kan du nog köra med bara en, men för säkerthetens skull skulle jag skaffa en till :)
Btw, Vem är du?(Du bor i västerås)
Jepp bor på Bäckby/skälby mörkröd neos nästan brun,heter Robin.:happy:
Citerar Speedy_021
Jepp bor på Bäckby/skälby mörkröd neos nästan brun,heter Robin.:happy:
Kallas "myran" ?
Ont: Kolvringar finns hos yamaha center på hälla! Tror dom har hemma tilloch med, Dom hade det till min :)
Går att köra med en, skall sitta i övre spåret då.
Citerar Willegard
Kallas "myran" ?
Ont: Kolvringar finns hos yamaha center på hälla! Tror dom har hemma tilloch med, Dom hade det till min :)
haha nej myran har jag alldrig hört:P:) ,okej får kolla där:) men min polare ska prova på sin ,jag kör 70cc:happy: :P
Vi testade det på LOu´s gamla DTR en gång , den startade men gick kasst och kvittrade till som en kanariefågel vid gaspådrag :hmm:
Tro det eller ej, men den lät faktiskt så.
med 2 kolvringar gick den helt normalt.
Citerar Unoks
Vi testade det på LOu´s gamla DTR en gång , den startade men gick kasst och kvittrade till som en kanariefågel vid gaspådrag :hmm:
Tro det eller ej, men den lät faktiskt så.
med 2 kolvringar gick den helt normalt.
jepp men ja körde me 1 å en halv förut ,i nästan 100 mil,så de lär väll funka ett tag:)