Runner går sämre med ett leo zx än orginalröret. - Laddar...

1. 21:02 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret.

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. GileraDoodle
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 10:e maj 05
    Tid: 15:33
    Svar: 20
    Visningar: 820

Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret

Tja har en liten fråga är det någon som vet varför min runner går sämre med ett urpluggat Leo vince ZX än med mitt orginalrör? Har inte bytt vikter eller kopplingsfjädrar är det det som e felet? :hmm:
5:e nov 05Flippan_ besvarar Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret Flippan_ 21

Svar: Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret

Yep vikter is the shit :)
5:e nov 05runn3r besvarar Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret runn3r

NoodleDoodle: till vilka vikter bytte du dig till och vilka andra fjädrar satte du in?
5:e nov 05DasBorg besvarar Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret DasBorg

Citerar runn3r
NoodleDoodle: till vilka vikter bytte du dig till och vilka andra fjädrar satte du in?

spelar ingen roll ifall du nu vill ha hjälp med din, eftersom varje motor är unik och det är inte säkert att din går liak med hans bara för att ni exakt samma setup
6:e nov 05Jonas.E besvarar Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret Jonas.E 23

Citerar DasBorg
spelar ingen roll ifall du nu vill ha hjälp med din, eftersom varje motor är unik och det är inte säkert att din går liak med hans bara för att ni exakt samma setup

riktlinje kanske :rolleyes:
6:e nov 05runn3r besvarar Runner går sämre med ett Leo ZX än orginalröret runn3r

precis ja undrar för att ja ska veta ungefär var ja ska hålla mig inom