Fråga om malossi rör till stalker! - Laddar...

1. 00:04 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Fråga om malossi rör till stalker!

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. onyx
    Kön: Kille
    Bor: Stockholm
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 20:e jul 07
    Tid: 17:42
    Svar: 21
    Visningar: 331

Fråga om malossi rör till stalker!

Hejsan :)

Jag tänkte fråga om detta är ett bra rör att använda till malossis mid-race replica cylinder?

http://www.startuning.se/?pages=product&id=4706
så jag inte lägger pengar på något som inte är bra! :)

Mvh
21:a jul 07Hanneskaka Hanneskaka 26

Svar: Fråga om malossi rör till stalker!

köp inte röret, en polare hade de på sin stage 6 sport 70, gick bättre när han hade Leo TT. har hört massa dåligt om de röret så KÖP INTE! Ta nått annat.

Till MHR Replica 70 så funkar C16 riktigt bra. Har de på min cylle :)
22:a jul 07ReleX ReleX 27
Har sett grafer från Scooter-Attack och då gav det ingen rolig kurva. Lägg 2000kr på något annat (läs bättre) rör istället, tillexempel Yasuni eller Nardo.
Mvh
22:a jul 07onyx onyx

Citerar Hankan;1193451
köp inte röret, en polare hade de på sin stage 6 sport 70, gick bättre när han hade Leo TT. har hört massa dåligt om de röret så KÖP INTE! Ta nått annat.

Till MHR Replica 70 så funkar C16 riktigt bra. Har de på min cylle :)

Citerar ReleX;1193831
Har sett grafer från Scooter-Attack och då gav det ingen rolig kurva. Lägg 2000kr på något annat (läs bättre) rör istället, tillexempel Yasuni eller Nardo.
Mvh

Okej, tack för alla bra svar :happy: jag satsar på att köpa ett yasuni c16 eller något i den stilen.. :)

Mvh
22:a jul 07Ramerix Ramerix 26

Citerar onyx;1192616
haha jo det ju sant, men det känns onödigt att testa om det inte är bra.. ;)

Scooter attack har bänkat flera rör med den malossi cylindern och då var detta rör de sämsta röret av Leovince och lazer, leovince hade bäst effekt kurva och malossi hade sämst ! Tycker inte du ska köpa detta rör, köp ett yasuni c16 eller c20 om pengarna räcker till !:P
22:a jul 07sf2_ sf2_
om jag inte minns fel så är replican en lågvarvigare och lite snällare variant av den vanliga mhr. tycker du ska köra c16 till den:)
23:e jul 07onyx onyx

Citerar Ramerix;1193937
Scooter attack har bänkat flera rör med den malossi cylindern och då var detta rör de sämsta röret av Leovince och lazer, leovince hade bäst effekt kurva och malossi hade sämst ! Tycker inte du ska köpa detta rör, köp ett yasuni c16 eller c20 om pengarna räcker till !:P

Citerar sf2_;1193940
om jag inte minns fel så är replican en lågvarvigare och lite snällare variant av den vanliga mhr. tycker du ska köra c16 till den:)

okej, ja ska nog köpa c16 har äntligen jobbat ihop pengar så nu ska det beställas :)

Mvh