Trimmnings hälp,gilera stalker 02 - Laddar...

1. 08:28 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

trimmnings hälp,Gilera Stalker 02

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. pikkug3
    Kön: Kille
    Bor: Strängnäs
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 11:e sep 07
    Tid: 20:41
    Svar: 6
    Visningar: 177

trimmnings hälp Gilera Stalker 02

Hej ja har nyss skaffat en moped Gilera Stalker 02.Jag undrar vilken setup jag ska ha till moppen för att den ska gå bättre och vilket sportluftfiler trimmrör variator vikter ec.
11:e sep 07Spreedfight Spreedfight

Svar: trimmnings hälp Gilera Stalker 02

vad ska du ha moppen till ? beskriv lite bättre så är det lättare att svara på din fråga :)
11:e sep 07pikkug3 pikkug3 25
Jag skulle behöva veta vad för variator vikter, trimrör, luftfilter, munstycken,membranblock
12:e sep 07holma_ holma_ 25
Som Spreedfight sa: vad ska du ha moppen till ?

och sen, om du inte har någon aning vad du ska ha för grejer, så tror jag inte heller att du har någon erfarenhet av att ställa in scootrar, så därför tycker jag att du ska börja med att bara köra urpluggat tills du kan lite mer och kan ge dig in på att sälla in.

EDIT: sen så kan vi inte säga vilka vikter eller munstycken du ska ha, det är helt olika för varje moped.
12:e sep 07magnus.MK.70cc magnus.MK.70cc
men köp ett effect typ technigas ir leo zx,vikter munstycken och prova!!
Det skall ju vara kul att meka med moppar, fasten man inte är ngn guru ir hur!?(H) och om man alldrig börjar att meka så lär man sig inte heller!:zzz: (H)
12:e sep 07Davvä Davvä
Köp dig ett ZX och byt till lite lättare vikter så ska du se att den går bra.
Skit i sportluftfilter, blir bara krångel med det.
12:e sep 07Fraddy Fraddy 26
Har en Stalker med Leovince ZX och Polini Speed Control @ 4,3g vikter :) Orörd fögge och original luftfilter :D funkar fint ;)