Hur ser jag att det är en eu på bilder(aerox) snabba svar! - Laddar...

1. 08:57 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar!

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. Guzzie
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 24:e sep 07
    Tid: 05:30
    Svar: 6
    Visningar: 279

Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar!

Tja har hittat en aerox men vet inte om det är eu eller 30moppe hur ser man det?
det är denna jag snackar om http://www.blocket.se/vi/13525070.htm?ca=23_8_s
24:e sep 07Tobias besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! Tobias 21

Svar: Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar!

har förmig att det inte finns några 02or som e Eu. Men det lättaste hade ju vart om du mailar han.
24:e sep 07hJonsson besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! hJonsson 19

Som Tobias säger så är väl det enda du kan göra att maila och fråga om det är EU45 eller vanlig 30-moped. Det är liksom bara annonsören som vet mest säkert..(Om han inte är oseriös då) ;)
24:e sep 07- #EnDLess besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! - #EnDLess 19

Ramnummret kan du kolla på,kommer inte ihåg vad det skulle stå på 30 moppar,tror det startade med ett V.Men ej säker
24:e sep 07Guzzie besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! Guzzie 18

jo ska dit snart och det är EU (= frågade snabbt för jag va tvungen o veta imorsde men han svarade nt när jag ringde, ska åka och kolla på den , köper jag den så får ni leta i projekt tråden (H) tack endå!
24:e sep 07SeiZure besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! SeiZure 20

Citerar Tobias;1330474
har förmig att det inte finns några 02or som e Eu. Men det lättaste hade ju vart om du mailar han.

Klart det finns 02.or som e EU :S Finns ju 00.or med.
24:e sep 07peugeottuning besvarar Hur ser jag att det är en EU på bilder(aerox) snabba svar! peugeottuning

Citerar SeiZure;1330999
Klart det finns 02.or som e EU :S Finns ju 00.or med.

Aa, polarn har en malaguti f12 02 eu.. så de finns