Passar styrkontroll från aerox på neos? - Laddar...

1. 06:39 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Passar styrkontroll från aerox på neos?

Forum Moped Allmänt Scooter
  1. Profil
  2. Th0ng
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 19:e okt 07
    Tid: 19:53
    Svar: 10
    Visningar: 285

Passar styrkontroll från aerox på neos?

Tjo, ja som rubriken lyder så undrar jag helt enkelt om styrkontrollerna med blinkers,tutaknappen osv "passar" alltså så att de går o koppla in på en Yamaha Neos, är nämligen så att jag ska köpa nudebar och vill inte behöva skära ut knapparna o modda i knäkåpan, Undrar även om en str8 styrstam från aerox passar på en yamaha neos?

Tacksam för snabba svar!

Mvh Assarsson
19:e okt 07ja_h0 besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? ja_h0 18

Svar: Passar styrkontroll från aerox på neos?

Kan vara glapp i gaffeln ja, kolla upp det? går väl fort...:happy:
19:e okt 07Speedy_021 besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? Speedy_021 20

låter som styrlagerna har gått:)
21:a okt 07Th0ng besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? Th0ng 19

någon som kan hjälpa mig?
21:a okt 07Faint besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? Faint 20

aerox styrstammen passar, ja
21:a okt 07nillodill besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? nillodill 20

Styrstammen ska passa! Styrkontrollen vet jag inte, det beror säkert på årsmodell men bara de samma elsystem så är de noll problems
21:a okt 07Th0ng besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? Th0ng 19

Citerar nillodill;1388637
Styrstammen ska passa! Styrkontrollen vet jag inte, det beror säkert på årsmodell men bara de samma elsystem så är de noll problems

OKej tack för så snabba svar!

Mvh Assarsson
21:a okt 07Chribba_021 besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? Chribba_021 23

Har neosar står och aeroxkontroller men kan inte kolla nu men annars är det klart det passar, skit i kontakterna och koppla kablarna själv ;)

Och aeroxstammen passar ja, dock är den för hög för neos vet jag av egen erfarenhet, det gör att styret stter förbannat högt upp. Ska fnnas speciell stam till neos eller så var det den till booster man annvände om jag inte minns fel.

//Chribba
21:a okt 07nillodill besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? nillodill 20

Citerar chribba_021;1388655
Har neosar står och aeroxkontroller men kan inte kolla nu men annars är det klart det passar, skit i kontakterna och koppla kablarna själv ;)

Och aeroxstammen passar ja, dock är den för hög för neos vet jag av egen erfarenhet, det gör att styret stter förbannat högt upp. Ska fnnas speciell stam till neos eller så var det den till booster man annvände om jag inte minns fel.

//Chribba

bws stammen e exakt som aerox fast kortare
22:a okt 07EkaN^ besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? EkaN^ 20

njedu dom kontakterna funkar bara om du hör med skiva bak, sen går de juh klart o modda. men lätt blir det inte.
22:a okt 07nillodill besvarar Passar styrkontroll från aerox på neos? nillodill 20

Citerar EkaN^;1389337
njedu dom kontakterna funkar bara om du hör med skiva bak, sen går de juh klart o modda. men lätt blir det inte.

Vänta, skulle bakskivan påverka styrkontrollerna?
Eller menar du någon vattenkyld neos med skiva bak?:hmm:
Det lär inte påverka annars nej...