Beteckning på lager till hela motorn yamaha fs1 ? ska köpa skf och måste veta vilka.. - Laddar...

1. 09:46 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska k...

Forum Moped Allmänt Veteran & Övriga
  1. Profil
  2. Emiliofs1
    Kön: Kille
    Bor: Ystad
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 14:e maj 08
    Tid: 16:34
    Svar: 4
    Visningar: 102

Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka

Halloj !. Är det någon här på forumet som vet beteckningen på lagrena till motorn i en yamaha fs1 ? Ska köpa av en kompis som har SKF lager hemma, men jag måste veta om han har rätt innan jag börjar klyva motorn. För om jag klyver och han inte har lager, så måste jag vänta till Juni för att kunna beställa...
Tacksam för svar !
14:e maj 08Antonol besvarar Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka  Antonol 19

Svar: Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka

Har inga beteckningar, men vet att Danmobility har en komplett sats :)
14:e maj 08Emiliofs1 besvarar Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka  Emiliofs1 19

Svar: Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka

Jo det får bli FAG lager sen efter denna beställning:). Danmobility har fått dom i sitt lager igen
14:e maj 08G-son besvarar Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka  G-son

Kolla någon postorderkatalog som säljer lager till FS1, där står det ofta var lagret ska sitta och beteckningen på det.
14:e maj 08Emiliofs1 besvarar Beteckning på Lager till hela motorn Yamaha fs1 ? Ska köpa SKF och måste veta vilka  Emiliofs1 19

Japp det är redan löst. Har skrivit ner. Hittade beteckningarna på addemotos katalog. Men förövrigt så köper jag ett helt set. Så tråden kan låsas ( om man nu fick säga så, läste innan att det inte var tillåtet eller nåt sånt xD )
Tack för alla svar iallafall :)