Hur snabbt kommer ciaon gå? - Laddar...

1. 23:01 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

hur snabbt kommer ciaon gå?

Forum Moped Allmänt Veteran & Övriga
  1. Profil
  2. kebab
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 27:e mar 10
    Tid: 21:00
    Svar: 7
    Visningar: 210

hur snabbt kommer ciaon gå?

jag har en ciao som har borrad luftburk, badsnake rör.44munstyke hur snabbt tror ni den kommet att gå?
27:e mar 10Snowgubben^ besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? Snowgubben^ 18

Svar: hur snabbt kommer ciaon gå?

Citerar kebab;3220174
jag har en ciao som har borrad luftburk, badsnake rör.44munstyke hur snabbt tror ni den kommet att gå?

Att fråga hur snabbt en moppe kommer gå är ungefär som att fråga hur långt ett snöre är.

Badsnake är hyffsat högvarvit, och eftersom du inte har dragit pluggen, skaffat större förgasare eller något annat så är det osäkert om du ens kommer upp på badsnakets arbetsvarv.

Nu kanske du kommer få en marginellt piggare moped, som kommer kanske ha 5km/h snabbare toppfart.

Jag råder dig att testa ett jamarcol istället. Ett litet avgasrör med liten expansionkammare som är byggt för mer originala ciaoar :)
28:e mar 10kebab besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? kebab

jag glömde att skriva att pluggen är borta hur snabbt tror du att den kommer att gå då?
30:e mar 10hankypanky besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? hankypanky 99

100 tror jag! Skämt åsido, spelar väl ingen roll vad vi tror! Ut o kör o kolla! Du har ju grejorna...
4:e maj 10niklaslevin besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? niklaslevin 17

en ciao kan man trimma hur mycket som helst men den gör aldrig över 50 ändå! tro mig :/

motorn i en ciao är inte särskilt trim vänlig, om du vill åka fort borde du trimma en annan moppe! men som snowgubben säger så med ett jamarcol eller lite lättare rör så borde du kanske komma upp i en 55-60km?! men det är väldigt svårt att säga, pröva så får du se :)
4:e maj 10Mattiasman90 besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? Mattiasman90 21

460 minst, fett snabbare än en veyron! ja menar, borrad luftburk! shiiiiet!
4:e maj 10Shöwtek besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? Shöwtek

Citerar niklaslevin;3269617
en ciao kan man trimma hur mycket som helst men den gör aldrig över 50 ändå! tro mig :/

motorn i en ciao är inte särskilt trim vänlig, om du vill åka fort borde du trimma en annan moppe! men som snowgubben säger så med ett jamarcol eller lite lättare rör så borde du kanske komma upp i en 55-60km?! men det är väldigt svårt att säga, pröva så får du se :)

naej, inte 55-60 med med org förgasare och badsnake/jamarcool.
runt 40 med lite tur?
5:e maj 10EdviN besvarar hur snabbt kommer ciaon gå? EdviN 16

Citerar Shöwtek;3269805
naej, inte 55-60 med med org förgasare och badsnake/jamarcool.
runt 40 med lite tur?

Aa max 45km/h. Skaffa 70cc istället :naughty: