Viking Edition
Nu har jag inföskaffat en Derbi senda xtreme sm 02a. Den är i inte hel i hop plockad ännu och därför har jag möjlig heterna att göra lite som jag vill så följ projektet så får ni se:)
**Setup**cylinder: MHR 80ccförgasare: 26mm
tändning: lättat svänghjul och mk cdimembran: malossi vl15ramlager: skf c3vevparti: dopplerkoppling: mrd carbonrör: avstämt '' Emil123
**NUVARANDE MÅL** Att få den till att starta sen att få den till en fin senda som jag blir nöjd med:)
bilder när fortfarande Smilesante ägde den
12/8-09 Idag har jag slipat kåpor för lackering och pillat lite smått så upptäckte vi att svänghjulet vi fick me va till Rieju så det inte passa:( men ska byta med busungen så det löser sig :)
langar en bild också när jag bara slängt på några kåpor:P
18/8-09 I måndags fick jag ett paket från min frälsare Emil leijer. I paketet fans lite allt möjligt bland annat ett gianneli 2t rör:)
I tisdags blev det till att skruva fast röret .sen blev det att skapa bättre gemenskap med elsystemet:P
En bild från i tisdags ingen bra bild men:/min fina crosspall
4/11-09
Haha vet att jag inte har uppdaterat här på ett tag men lite har hänt motorn har klyvts och det har slängts i C3 lager, doppler vevparti och sen på toppen en mhr 80. Väntas nu på delar och får väll se om det blir nån update snart:P
24/11-09
Der har stått ganska stilla men nu väntar jag på prl sving, och lite annat smått och gått :) I dag tänkte jag fixa till adapter till min 300mm skiva kommer bild efter :)