I skrivande stund är moppefan nästan klar , men jag lägger upp lite bilder och sånt här så ni kan kolla lite :)
Nya sakerSupermotard framskärm
Polissport mmx framlykta
Pro Grip handtag
Broms och kopplings handtag i carbonlook
Omklädd sadel @ Svart
Rieju drac 98 Bakskärm ihop moddad med 01a bakskärm
Guldigt styre
Pro taper styrskydd
Hemmagjord höjningsats @ 2.5 cm
Nya vajrar
Bridgestone bakdäck
Nya gaffelbälgar @ svarta
Lackade sakerKåperna - OrangeaFramgaffel - SvartStyrkrona - svartAvgassystem - svartCylinder - Silver Sving - SilverPlus lite små detaljer ;) TrimOstrypt krökOstrypt InsugDrevad 15.56 istället för 12.56Jag kan lova er att en AM5 motor har sjukt mycket mer bottendrag än AM6orna (H) Moppen rör sig nu i ca 80 km
Mål Att få en av dom freshaste najsigaste 98orna i svergie (H) --------------------- Bilden som var i annonsen på blocket ;) Köpte den augusti 05
Efter sommaren 06
Nu började jag tröttna på moppen och tänkte renovera den lite, jag började i början av April det här året :)
Am5
Akta min cleana sving ;)
Snart grundas
Svingen nylackad
Burkar
Grundade
Några nylackade grejjor och annat skit
Ska se om det blir snyggt med Tribal tema på moppen
Styrkrona :)
Hade en sänghimmel som ''lackbås''
Börjat montera ihop den lite :)
Framifrån
Lacken HELT klar :D
Det vart fan najs
Hihi , längre än så här har jag inte kommit , men jag är snart klar :) UPDATE ! Idag när vi skulle sätta dit bakdäcket så märkte vi att det var för stort och tog i kedjan :mad:
Men det fixades ganska snabbt :closedeye
Nu passar det :happy:
Liten helhetsbild när tanken och lampan var på , (H) Orkade inte sätta dit mer saker för jag var så jävla kåt på att köra :)
UPDATE 2 !!Idag har vi börjat med att försöka modda ihop en ny rieju bakskärm med den gamla tog bara en bild när den satt på , ska spackla som fan sen och lacka , Kan nog bli riktigt bra :)
Lägger in 2 bonusbilder också (H) Macro :)
Ett kort jag tog på örebro träffen (H) ganska pimp
UPDATE :D kåperna på och en tribal ;)
From behind ;)
Dekaler på :D
Hejhej sommar
Från örebro träffen !
Några andra fick vara med ;)
Polarn på moppen :) (zeer0_)
Får se om det händer något mer med moppen , Om någon vill köpa den så är det bara att bjuda , men just nu är det lite fix kvar , måste lacka om min tank pga av cp gubbe på sommarjobbet ,
Blir nog en till update nångong iaf :D
Fortsätt kommentera :)
Några ideer ?