Citerar Tagge;3273553
ja precis, ne jag känner faktikst för att gå emot de lite och köra turbo ist, och ja hade tänkt mig ladda 0.7 ungefär.
en liten rolig kuriosa fakta är att stakarna från 325an och uppåt klarar 500häst utan problem går man över det då är det dags att byta. de är rätt sjukt.
Citerar Tagge;3273292
Haha lugn nu :)
Citerar Chill;3273684
Hade det inte varit billigare och köpa en äkta M3a från början?
Men, ruggigt fräsch är den iallafall!
Citerar danne_drd_limited_edition;3273951
Riktigt fin
Tätare updates! blire projekttråd på garaget lr liknande lr?(H)
Citerar TeamGreenMachine;3274116
okej nice å vara lite annorlunda;)
jo jag vet, de är rediga grejor orginal:D
bygger du turbo, så LOVAR jag att min 328 får sej en kompressor eller turbo lite senare;)
Citerar HejHopp;3274711
Skulle väl i så fall inte vara några som helst problem att piska en vanlig M3 e46:a.
Om det nu skulle vara det så känns inte investeringen i turbo så rolig annars?
Citerar Tagge;3274730
Asså man kan se det där på två sätt, så som du ser de att man skall dra ALLA bilar osv. Men man kan även se de så här: Jag försöker göra så min bil går så bra de bara möjliigt går med dom förutsättningarna jag har, och när jag är klar och de visar sig att jag piskar skiten ur en m3a visst de är skit nice :) men ja bryr mig inte så värst om ja inte skulle de :) , ett tanke sätt som jag även använde när ja byggde SMXn :)
Citerar HejHopp;3274766
Sjäklart är det ju så, alla är vi ju olika och har våra egna mål men det skulle inte skada att vara kapabel att piska en M3 med tanke på omkostnaderna. :)
Citerar JoCkEMeDBlarreN;3274795
Bilen är ju bara för vacker!
Citerar Tagge;3274730
Annorlunda o annorlunda, kände bara de att typ ALLA som skruvar E46 petar i kompressorer dessutom är turbobyggen mktmkt billigare och roligare :)
haha asså varför grundar du dina framtida byggen efter va ja gör ? :D bygg direkt ? :)
Citerar TeamGreenMachine;3275360
haha ville ju ge dej lite motivation bah, jag ska bygga efter att jag köpt ny hoj först;)
Citerar Tagge;3275717
Seedääär ja :)