8/5 - 10 Börjar drar ihop sig nu för en ihopsättning av hojjen efter vintern ;) kommer bli gaaaaleeet hoppas jag, enda som är kvar att göras nu är att lacka gaffelbenen och mitt depåstöd sen är den 100% klar i utseendet ;) sen behövs inställningar och lufta bromsar ;) :naughty:
aja över till lite bidler!
dubbelskiva någon? :unsure: :naughty: nya fina slicks fram & bak! :)
sliiiiicks
styrkombon blir grymt när allt blir monterat! :D längtar som fan
avslutar med denna bild :nej:
kommentera fint nu
18/3 - 10
Hejsan ;) ett tag sen sist men det har hänt en del! mitt block är i malmö igen :shifty: och sen har jag gjort en grej som jag är först i sverige med? ;) tror det iallafall! NJUT av dessa bilder :) (inte färdigt än)
16/2 - 10
Hejsan! ;) Nu var det ett tag sen jag uppdaterade :unsure: så nu får ni en liten uppdatering om vad som händer nu! :naughty: Vad är det som händer i vackra skara så här på vinterhalvåret? :shifty:
jag har inga distanser på så fälgen är inte centrerad :) så klaga inte
mitt motorblock :unsure: måste nog fina till portningen :unsure:
sen min vackra hjälpreda! aykyst @ mnf
14/1 - 10 Första uppdateringen för i år! ;) fick hem en beställning idag med en väl behövlig ny kolv och lite annat! :) ska snart lämna in lite saker på lack osv! :)
nya sekundär drev! nu får jag ett rf på 9.47, kan man testa sig fram om det funkar bra! :)
och nya koplingsklockan! :) stage 6 433gram! ;)
29/12 - 09
Tja! Nu blir ni ju nästan bortskämda med uppdateringar! ;) haha, aja, fick hem 2 paket idag, ett ifrån Sugardaddy med bromsok och ett ifrån scooter-shoppen.dk med mina nya bromspumpar () och min nya bromslang bak! NJUT! ;)
(H)
underbara
vackert :naughty:
vackert
bromsoket var som nytt, tack adam! :)
26/12 -09
tja! nu var det längesen jag uppdaterade här så får ge en liten bild ;) större update senare :) och den kommer ni längta till att få se kan jag lova ;)
280 skiva :)
och sen undrar man ju vilket filter man ska köra på nästa år :shifty:
280 skivan i bakgrunden är till min andra hoj :)
16/10 - 09:
Tja! fått hem en ny bakdämp och lite nya delar ifrån startuning :) inget speciellt ifrån startuning men alltid något :)
fournales krom bakdämp ;)
ny styrstam och nya handtag :)
5/10 - 09
fått mina resterande kåpor nu ;D men har dessvärre plockat ner blastern i delar för att fräscha upp allt :huh: har lite planer för nästa år också :)
och så här ligger hojjen nu och väntar på nya delar :shifty:
3/10 - 09
Hej :)! Jag har inte så mycket och uppdatera om men har fått hem en ny snabbgas, ny styrstam och lite munstycken :) mer får ni se om ett tag ;)
snabbgasen :)
gillar denna styrstam, hoppas det kommer bli skön stil sen med den monterad, framåtlutad osv :)
väntar fortfarande på mina resterande kåpor....
10/9 - 09
hejsan! idag vaknade jag vid 10 och vid 11.30 ringde min far och sa att mitt paket hade kommit :) så han kom hit med det vid 12.00 och innehållet var sjukt fint :huh: mina kåpor . Jag fick tyvär inte med dom 2 där bak och dom 2 där fram och inte batterikåpan :(
:naughty:
och så har jag klätt om min ena sadel i svart skinn :)
8/9 - 09
fick hem mitt nya insug idag ;) malossi shortneck 30mm ;) det har ni inte sett förut va :unsure: ?
sjukt fint :)
Lite äldre updates
3/9 - 09
Jag och gunneflo har varit och bänkat idag!
Jag kan säga att jag fick mer än Patrik von Risedal så jag är nöjd!
baken! den är smal? :hmm:
min & gunneflo's i mitt garage :shifty:
2/9 -09
Nu har jag fått hem min beställning med luftfilter och höjjningsats :) blev skit bra! och sen fått hem turbocooler och vattenpumpskåpa ifrån lack! så nu får ni lite bilder :)
tuuuurbooocoooler
fräääscht!!
2fast
blir update imorgon igen ;)
28/8 - 09
Jag har nu lämnat in turbocooler och vattenpumpskåpa på lack :) får tillbaka det på onsdag! Och under tiden dom är på lack stå tänkte jag fräscha iordningen allt som var lite skitigt :). Jag har även beställt ett nytt luftfilter och ny höjjningsats så denna fula röda kommer bort :).
Svar: NLE Racing 2fast4race blaster 2010-05-08 fett!
Först på mnf med dubbel skivor är du väl inte, MEN du är den ända som lyckats få det att se riktigt snyggt ut!
Ska vi köra Meck/mys nån gång i sommar bypp?
Citerar MarKai;3274676 Först på mnf med dubbel skivor är du väl inte, MEN du är den ända som lyckats få det att se riktigt snyggt ut! Ska vi köra Meck/mys nån gång i sommar bypp?
Citerar MarKai;3274676 Först på mnf med dubbel skivor är du väl inte, MEN du är den ända som lyckats få det att se riktigt snyggt ut! Ska vi köra Meck/mys nån gång i sommar bypp?
Är det någon mer på mnf som försökt på scooter? Länka isf:)
Citerar MarKai;3275854 Hmm minns faktiskt inte riktigt om någon haft de, jag måste tänkt på någon som skulle fixa dubbel skivor men sen blev de väl aldrig av!