Block -EBS By Kilhage Cylinder -PR 8T By Kilhage Vev -Hebo Förgasare -Stage6 R/T 28mm Insug -Malossi Shortneck Membran -MHR VL15 Luftfilter -Malossi E13 Short Rör -PR Tändning -Italkit selektra Koppling -MRD Tändstift -BR10EIX Drevning -12,14,15/46
Exteriör:
Blästrat Block Blästrat/Lackat Topplock Blästrade/Polerade/Lackade Detaljer Lack - Något Unikt
Säkerhet
Dödmansgrepp Sänkt och Stel Fram Mt Fälg med Trumma Fram Sänkt och Stel Bak Ch Fälg med Slicks Bak Skiva Bak
Filmer
Kopplingen slirar som fan! För bättre kvalité gå in på Youtube och välj 1080 Som sagt, slirande koppling
Updates, nya högst upp
Update #2 9/5-2010 - Inställningar
Har mekat för fulla muggar idag och har efter många om och men fått den cirka 50% inställt. Men Jag och Robert märkte efter att vi mekat klart att tändhatten satt löst och det bör ha varit en stor faktor till varför den misstände, ska ha någon NGK racing tändkabel med hatt liggandes hemma någonstans. Ska meka någon dag i veckan igen och slänga i ett mindre munstycke och ställa in squishen optimalt. Nu kommer en photosession samt en film (i filmquoten).
Efter mycket poserande och meckande är man ganska slutkörd så jag orkade inte redigera bilderna! Kanske KANSKE lägger upp dom klippta och redigerade någon annan gång:) Avslutar med ett STORT TACK till Robert Müller för att han ställer upp för mig samt hjälper till något kopiöst med inställningarna och fotografering.
Update #1 4/5-2010 - Nystart
Har bestämt mig för att fullfölja projektet. Fick ett litet ryck och fixade klart det sista i lördags och idag så det blev en liten testrunda. Finns en film på Youtube men kvalitén är jätte dålig och mopeden går inte jätte bra pga olika anledningar:)
Här är lite bilder tagna av Skaras_sötnos:)
MisseMåns, 4gg3 unt W16k i bakgrunden:)
Tack till Robert, Måns och William för trevliga mektimmar!
Tack till: buppeN -Sponsring och Inställningar Far -Ekonomi Skaras_sötnos -För Garage och Mekhjälp