Cylinder: Hebo Manston Pata Negra, Tuned bye ? Förgasare: Stage 6 R/T Pwk 28mm Avgassystem: Metrakit pro race Vevparti: Hebo Racing Tändning: Pvl analog Tändstift: Ngk BR10EIX Membranblock: Vforce 3 Koppling: Metrakit carbon clutch Insug: 28mm stål insug by Hjalte Växellåda: orginal än sålänge, kanske kommer mrd eller top performance
Övriga saker!
Metzeler ME22 Pulverlackad ram och fälgbanor K50 fälgar samt framgaffel Custom made sving
Film!
Uppdate 12/5 Här kommer lite bilder från malmby open jag var på förra helgen!
Kammade hem min klass med 125km/tim.
Uppdate 10/3 Har fått en efterlängtad beställning :) har satt ihop den hyffsat mycket också bilder kommer troligtvis imon!
Mums! Tpr V-force3 första på moppnet? :D
Uppdate 6/2
Ja o berglund satte ihop motorn idag, tack för hjälpen! :) fler bilder kommer imon när cyllen och allt annat ska dit ;)
Kvalitetslagrerna från skf som jag var och inhandlade igår!
Växellådan ligger och myser..
Veven på plats!
Markeringarna till balansaxeln rätt :)
Veven trivs iaf :)
Uppdate 31/1
Fick en fin beställning från startuning idag :) Har också förstärkt ramen och lämnat in den på pulverlack, har tyvärr inga bilder på det, hade inte kameran tillgänglig.
Uppdate 23/12 Har fått hem gashandtag från ST, och köpt en PVL tändning av en polare! Även lite bilder från i sommras längre ner !
PVL
Uppdate 18/12 ojojoj här kommer en ram ifrån blästrarn :) ska fixa bucklor och ny svingbult för den var böjd, höll inte ens för gussen :ninja: , och ny pulverlack :)
Svar: Hjaltes Crescent Raket Am6 motor Patanegra! MALMBY OPEN Uppdate 14 5 FILM!!
Citerar 2MilesStunters;1677863 fan axel du måste ju få ihop den snart. och vad ska du ha för lack på den?:P Haha ja ska provköra den i sommar , kanske om ja vågar:shifty:
aa de e på g nu :shifty: Ni vet inte vad som väntar nästa uppdate, den kommer bli typ den 10onde för då får jag nytt bredband :D
Svar: Hjaltes Crescent Raket Am6 motor Patanegra! MALMBY OPEN Uppdate 14 5 FILM!!
nice såg den i jönköping på ttc i höstas den va grymm då men faan så mkt grymmare nu hoppas man får se den något detta år med om de blir något av jkpg meet :happy: