Citerar Risedal;3224961
Om du menar att den distansen som sitter imellan blocken inte är en mopedgrej så vet jag inte vad.
Det är enbart en distans! det sitter fortfarande samma saker som på andra hojjar.
Men eftersom du är så petig på att det ska vara från ORIGINAL BLOCK så kan jag ju visa lite bilder.
Så du tycker att detta e okej?
Citerar Haselhoff;3225787
Men frågan kvarstår forfarande från ABG, vad deras klasser o vad max cc blir ?
Annars får det la bli att jag kollar på andra + bänka o se om jag kan få ut 40hk ur skroten, blir de inte bänka kan jag alltid kolla på bara :)
Citerar Haselhoff;3225787
Men frågan kvarstår forfarande från ABG, vad deras klasser o vad max cc blir ?
Annars får det la bli att jag kollar på andra + bänka o se om jag kan få ut 40hk ur skroten, blir de inte bänka kan jag alltid kolla på bara :)
Citerar Emil123;3225954
Då kan man lika gärna sätta 10 motorer på bredd, för det är ju moppemotorer.
Jag kommer att dyka upp, förmodligen med 5+ hojar :)
Citerar moddlaren;3227007
Du är lika tokig som jag är den nya hebo bestyckade motorn höll på att döda mej i kväll det släppte noe jävulsk på 4;An i gruset i runt 75 blås färdig testat på grus väg nu:wacko:
mvh
Citerar Emil123;3225954
Då kan man lika gärna sätta 10 motorer på bredd, för det är ju moppemotorer.
Jag kommer att dyka upp, förmodligen med 5+ hojar :)
Citerar speedfightdennis;3243631
kul att man har 31 mil dit :dry:
Citerar anti_speedy;3247875
flyttar ni träffen eller krockar ju:S
Jo, det är inga problem att ta ut det ur ett mopedblock med en cylinder. Det är bara svetsa på material så man får plats med det man vill. :DCiterar riejukillen;3224859
jo, jag vet :) och det finns väll blandade regler och åsikter om det där. vi behöver inte starta en stor diskussion om detta. Men det jag menar ifrån första början är att det går inte att få ut 200cc ur 1 cylinder och 1 vev på Original block halvor ! :) Nog om detta nu!!
Citerar acrode;3253494
Är det bara racing och så lr blir det cruising också? :P
Citerar acrode;3253494
Är det bara racing och så lr blir det cruising också? :P