Örebro meet under augusti (intressekoll) - Laddar...

1. 05:34 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Örebro meet under augusti (intressekoll)

Forum Träffar & Meets Mopedträffar
  1. Profil
  2. larsson141
    Kön: Kille
    Bor: Örebro
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 18:e jul 09
    Tid: 22:48
    Svar: 38
    Visningar: 603

Örebro meet under augusti (intressekoll)

Halojj alla mopped flickor o pojkar!:happy:

Tänkte höra om det finns intresse för Örebro meet nångång under augusti?

Har vart 2 meet vad jag vet i sommar och tycker vi skulle ha minst 1 till då sommaren början lida mot sitt slut såsmåningom!:)

har ni ideér eller liknande skriv i tråden!:happy:

Hoppas på många svar nu!

Tack
27:e jul 09VooDoo besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) VooDoo 19

Svar: Örebro meet under augusti (intressekoll)

Citerar LjungqvisteN;2856638
Ville bara fråga, alla som jag har snackat med säger att ALLA i örebro kör orginal e det sant elr?"/

nej alla kör inte org:lol: men fler talet kör väll med effektrör men vissa kör lite mer trimmat:D
28:e jul 09VooDoo besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) VooDoo 19

nu har jag ringt dragsterbanan eller inte banan utan mannen som tar hand om det typ^^
han lät mkt positiv. Han sa att man skulle söka via swemol eller nåt sånt där det skulle kosta 600kr å få tillstånd sen frågade jag även om tidtagning det skulle dom inhandla dom skulle söka tillstånd så det finns i vår sen :) det skulle som ha ett par kronor för också detta blir inte så farligt mkt pengar tkr jag iaf denna träff blir inte förrens nästa år i vår nån gång men då får vi alltså en laglig träff med tidtagning :D så nu i höst blir det väll den klassiska suzukirakan / Max
1:a aug 09anderrsss besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) anderrsss 18

Ja kan garantera 10 av mina iaf. Vafan vi kör ett vanligt meet asso, alla nojjade sisst som fan om snuten de finns bakvägar o skit. Att få ett lagligt meet att gå ihop med folk osv blir nog rätt svårt. Vore nästan smartast om man sa typ 7e augusti på rakan. Annonserar lite mer än 1 tråd. Erik har ju fan fixat typ 5 meet helt själv o alla har varigt lyckade. Ska vi dra en lista lr ?
2:a aug 09Amundsson besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) Amundsson 20

Citerar anderrsss;2866638
Ja kan garantera 10 av mina iaf. Vafan vi kör ett vanligt meet asso, alla nojjade sisst som fan om snuten de finns bakvägar o skit. Att få ett lagligt meet att gå ihop med folk osv blir nog rätt svårt. Vore nästan smartast om man sa typ 7e augusti på rakan. Annonserar lite mer än 1 tråd. Erik har ju fan fixat typ 5 meet helt själv o alla har varigt lyckade. Ska vi dra en lista lr ?

Hallå har ni helt glömt pontus den stores tid eller!?:huh:
3:e aug 09anderrsss besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) anderrsss 18

haha ja men fan ja tycker vi borde köra ngt nytt ställe bara. Ha en omröstning här om det blir rakan lr typ småbåtshamnen osv. Fram med förslag så spikar vi ett datum senare (Y)
3:e aug 09Larsson_aerox besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) Larsson_aerox 18

Om det blir nott Örebro meet kan ni räkna med mig o WeasL :D
4:e maj 10HilmeR besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) HilmeR 17

Jag kommer :)
5:e maj 10riejukillen besvarar Örebro meet under augusti (intressekoll) riejukillen 20

Citerar HilmeR;3268704
Jag kommer :)

eeeh. du är mer än ett halvår för sen men :zzz: