Citerar Risedal;2975815
Två saker! dom som kör dragsters, ska dom leda dom typ 100 meter? fram och tillbaka? räcker det inte att köra jättelångsamt i gåfart?
Och sen för den andra så tycker jag att vi höjer inträdesavgiften och har tredagars=D
för då finns det även möjligheter för danskar att ta sig dit utan att stressa, och det skulle vara mycket roligare att lära känna alla på forumet så vi får en kontakt mellan alla.
Citerar Emiilz;2975827
Risedal hade en bra ide där att det kan ju vara 3 dagar :)
men kör ni 1 dag så tkr jag ni ska sänka priset till ex 150 kr för sprint osv..
Jag kommer självklart
Citerar BobZ;2975846
Dragsters Är Iof ett undantag, om man inte vill ha jävligt ont i ryggen. Skall lägga till :)
Med tanke på att vi kört 150:- de senaste 2 åren så är en femtiolapp till inte mycket faktiskt. Sen eftersom det var knapphändigt förra året kom vi undan med ungefär 2k plus i kassan. Och så har vi höjt en femma på inträdet, Med tanke på GBG meet så var det aningen högre priser.
Samtidigt Bidrar detta till att vi kan ha bättre arrangemang och slipper snåla på inköp inför Träffarna :).
Visst hadde en Fre-Söndag träff varit super, Men då vi alltid även här varit utlovade funktionärer till träffen så har vi blivit för få. Men visst kan vi ta upp och diskutera med med SHRA Karlstad då även dem har sagt själva att dem ställer upp med hjälp på ett arrangemang vi anordnar.
mvh :)
Citerar Risedal;2975896
Själv tycker jag faktiskt att karlstadträffarna e dom bästa i sverige:P bra asfalt, bra tidtagning, bra funktionärer, men att utveckla träffen med 2 dagar extra skulle gjort pricken över i:et
Citerar buppzor;2979907
Jag Kommer Vara Där Med Mysedal
Citerar Risedal;2980248
Hur lång tid tar det från dig till karlstad? för isf kommer jag till dig innan
Citerar Zirre;2980347
Lägg riktigt mycket krut på träffen iår :D fan 2 dagar vore skit nice ju. Ta en 500 kr eller nått + 100 för tält eller nått. Fan ja betalar