22 maj kan ja nog gå med på ett test meet :)Citerar siimmy;3268844
säger det samma ? 22 maj ?
jag går med på den 22:e men ja håller inte i något, det blir mer en test/chill meet :)Citerar RoxxyQue;3269964
Skall vi bestämma den 22 maj då eller för behöver lite framförhållning om jag skall komma. vill ha svar på så det är helt bestämt
Citerar olsson1337;3269997
jag går med på den 22:e men ja håller inte i något, det blir mer en test/chill meet :)
Citerar olsson1337;3269997
jag går med på den 22:e men ja håller inte i något, det blir mer en test/chill meet :)
Citerar siimmy;3270024
jaa men ska vi vara i öresjö då ? För alla andra meet har ju varit på lear och det har ju inte varit någon höjdare. Jag kommer nog dit med min dt om det kommer andra som vill raca lite.
jag orkar inte hålla i något race den 22:e men om simmy gört så kommer ja gärna dit :)Citerar RoxxyQue;3270100
Ingen som skall hålla i det kommer det bara bli massa trams känner till det där ta tag i det och måla upp en raka samt skaffa nått att prata högt i så vi hör ordänkligt hadde vart kul om dom som skall race skriver upp sig med:D så vi inte bara åker dit så är det bara jag och yoot här på forumet som skall race för det kan vi göra hemma.
Fixa en lista där folk kan skriva upp sig dom som skall raca:D
Citerar olsson1337;3270235
jag orkar inte hålla i något race den 22:e men om simmy gört så kommer ja gärna dit :)
ja kan hjälpa till :PCiterar siimmy;3270267
jag kan hålla i det men behöver folk i så fall som vill hjälpa till på ett hörn :happy: någon som vill ta sig i kragen och hjälpa mig ?
de får du snacka med Simmy om vart de ligger :PCiterar RoxxyQue;3270558
Bra jag och yoot kommer komma med våra hyprar är det nån mer som kommer med hyper eller sen udrara jag om ni kan lägga upp vad platsen heter samt så man hittar dit med trallan:D
Citerar RoxxyQue;3270558
Bra jag och yoot kommer komma med våra hyprar är det nån mer som kommer med hyper eller sen udrara jag om ni kan lägga upp vad platsen heter samt så man hittar dit med trallan:D
simmy, om ja tar bort den här tråden så skapar du en ny? :PCiterar siimmy;3270626
det är inte så svårt att hitta dit. är kanske smart att starta en ny tråd så man fån all fakta i första inlägget. någon som vet tränings tiderna på skjutbanan i öresjö ? så det inte krockar med det