Trollhättan moppe meet chill meet pågång :) - Laddar...

1. 22:57 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Trollhättan moppe meet Chill meet pågång :)

Forum Träffar & Meets Mopedträffar
  1. Profil
  2. olsson1337
    Kön: Kille
    Bor: Trollhättan
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 31:a jan 10
    Tid: 20:08
    Svar: 74
    Visningar: 1497

Trollhättan moppe meet Chill meet pågång )

Det blir ett test/chill meet den 22:e maj, hoppas det finns intresse så folk kan komma :)
Om ni vill veta exakt vart det ska vara så kontakt " Simmy ", det kommer att vara vid bilskroten mot öresjö :)

Hej, jag och några kompisar hade tänkt att arrangera ett moppemeet i Trollhättan / Vänersborgsområdet. Vi skulle behöva hjälp av folk att arrangera, får vi inga som kan hjälpa till att arrangera blir det inget meet. Vi hade tänkt att ha meetet i mitten av maj eller början av juni. Ju fler folk som anmäler sig dessto seriösare kommer meetet att bli. Vi hade tänkt oss 3 olika klasser. Vid större intresse blir klasserna antagligen indelade i Cross/Sm 50cc, 70cc , Scooter 50cc, 70cc och en Free for All.

Område:

Vid Saab / Malögas flygplats (dock inte på flygplatsområdet).

Andra förslag välkomnas!

Klasser:

50cc

70cc

Free for all

Intresseanmälan:

1. olsson1337
2. Sk0gis
3. ZoNiN
4. Steen ( Men tror jag mestadel kommer att sälja saker, tar med mig en jävla massa skit)
5. Casal
6. Big.H
7. lindberg (dock ingen båge)
8. Vicce. (socker)
9. Berggren ( om det är lagligt )
10. Kapten Kaos + 3-4 st till kommer!!!
11. Åkesson (Fluggun)
12. Brollan
13. sigge. (sigestrand)
14. Wirgart
15. Snowgubben^
16. skaras_sötnos med vänner.
17. JeZar
18. *HaMRe*+ 4-5 polare
19.
20.
21.
22.
4:e maj 10olsson1337 besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) olsson1337 17

Svar: Trollhättan moppe meet Chill meet pågång )

Citerar siimmy;3268844
säger det samma ? 22 maj ?

22 maj kan ja nog gå med på ett test meet :)
5:e maj 10RoxxyQue besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) RoxxyQue

Skall vi bestämma den 22 maj då eller för behöver lite framförhållning om jag skall komma. vill ha svar på så det är helt bestämt
5:e maj 10olsson1337 besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) olsson1337 17

Citerar RoxxyQue;3269964
Skall vi bestämma den 22 maj då eller för behöver lite framförhållning om jag skall komma. vill ha svar på så det är helt bestämt

jag går med på den 22:e men ja håller inte i något, det blir mer en test/chill meet :)
5:e maj 10siimmy besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) siimmy

Citerar olsson1337;3269997
jag går med på den 22:e men ja håller inte i något, det blir mer en test/chill meet :)

jaa men ska vi vara i öresjö då ? För alla andra meet har ju varit på lear och det har ju inte varit någon höjdare. Jag kommer nog dit med min dt om det kommer andra som vill raca lite.
5:e maj 10RoxxyQue besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) RoxxyQue

Citerar olsson1337;3269997

Ingen som skall hålla i det kommer det bara bli massa trams känner till det där ta tag i det och måla upp en raka samt skaffa nått att prata högt i så vi hör ordänkligt hadde vart kul om dom som skall race skriver upp sig med:D så vi inte bara åker dit så är det bara jag och yoot här på forumet som skall race för det kan vi göra hemma.

Citerar siimmy;3270024
jaa men ska vi vara i öresjö då ? För alla andra meet har ju varit på lear och det har ju inte varit någon höjdare. Jag kommer nog dit med min dt om det kommer andra som vill raca lite.

Fixa en lista där folk kan skriva upp sig dom som skall raca:D
5:e maj 10olsson1337 besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) olsson1337 17

Citerar RoxxyQue;3270100
Ingen som skall hålla i det kommer det bara bli massa trams känner till det där ta tag i det och måla upp en raka samt skaffa nått att prata högt i så vi hör ordänkligt hadde vart kul om dom som skall race skriver upp sig med:D så vi inte bara åker dit så är det bara jag och yoot här på forumet som skall race för det kan vi göra hemma.

Fixa en lista där folk kan skriva upp sig dom som skall raca:D

jag orkar inte hålla i något race den 22:e men om simmy gört så kommer ja gärna dit :)

Citerar olsson1337;3270235
jag orkar inte hålla i något race den 22:e men om simmy gört så kommer ja gärna dit :)

jag kan hålla i det men behöver folk i så fall som vill hjälpa till på ett hörn :happy: någon som vill ta sig i kragen och hjälpa mig ?

Citerar siimmy;3270267
jag kan hålla i det men behöver folk i så fall som vill hjälpa till på ett hörn :happy: någon som vill ta sig i kragen och hjälpa mig ?

ja kan hjälpa till :P

Bra jag och yoot kommer komma med våra hyprar är det nån mer som kommer med hyper eller sen udrara jag om ni kan lägga upp vad platsen heter samt så man hittar dit med trallan:D

Citerar RoxxyQue;3270558
Bra jag och yoot kommer komma med våra hyprar är det nån mer som kommer med hyper eller sen udrara jag om ni kan lägga upp vad platsen heter samt så man hittar dit med trallan:D

de får du snacka med Simmy om vart de ligger :P

Citerar RoxxyQue;3270558

det är inte så svårt att hitta dit. är kanske smart att starta en ny tråd så man fån all fakta i första inlägget. någon som vet tränings tiderna på skjutbanan i öresjö ? så det inte krockar med det

Citerar siimmy;3270626
det är inte så svårt att hitta dit. är kanske smart att starta en ny tråd så man fån all fakta i första inlägget. någon som vet tränings tiderna på skjutbanan i öresjö ? så det inte krockar med det

simmy, om ja tar bort den här tråden så skapar du en ny? :P
8:e maj 10RoxxyQue besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) RoxxyQue

Kan nån lägga upp kart på vart det är eller??
9:e maj 10siimmy besvarar Trollhättan moppe meet Chill meet pågång  ) siimmy

där det svarta sträcket är är det tänkt att det ska vara.