Då är det drygt en månad kvar till årets första mopedträff i Lund som äger rum den 17:e April. Precis som vanligt så kommer jag köra dit från Malmö tillsammans med ett gäng polare. Sen brukar det alltid finnas MNF:are som vill köra med oss för att de inte hittar eller vill ha sällskap. Denna tråd skapar jag som en intressekoll med syfte att se om det finns fler som har lust att samköra med oss dit. Få ihop en riktig crusing!
Samling sker på en plats i Malmö som är lätt att hitta till. Jag föreslår Malmö Central, har ni något annat bättre förslag? Vi kommer att köra via Lomma i 45km/h så att även dem som kör original hänger med. Färden tar max 40 minuter.
Film från crusingen i Lund förra året:
Startplats: Malmö Central (bild) Samling klockan: 17.30 Avfärd klockan: 17.45
Vid frågor är det bara att skicka pm eller adda mig på msn! Håll koll i tråden för det kan ske ändringar som jag isåfall ändrar i första inlägget.
Håller med er, känner snuten för att jävlas kan de lika gärna komma till Nova... Men vi ser vad folket tycker när det väl är dax att rulla genom Lomma eller inte;)
Jag har presis fått hem min piaggio zip stunt skoter från lagning. efterssom det inte är några kåpor / lampor m.m .och att den är trimmad så får jag inte köra den på väg. Jag och pappa lastar den på ett släp och kör till nova. Vilken tid ska man vara där? något speciellt ställe alla kommer vara på eller så?